تیتر امروز

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

انصاری: طرح استیضاح روحانی به هیئت رئیسه نرفت

رضا انصاری، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس درباره طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: طرح به هیت ریئسه نرفته و تعداد اندکی از نمایدگان از امضا کنندگان آن هستند.

کد خبر: ۲۰۷۸۷
۱۳:۳۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رضا انصاری، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس درباره طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: طرح به هیت ریئسه نرفته و تعداد اندکی از نمایدگان از امضا کنندگان آن هستند.

انصاری درباره خبر تلاش برخی نمایندگان برای طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: این موضوع از جانب چند نماینده مطرح شده و پیگیر آن هستند. طرح به هیت ریئسه نرفته و تعداد اندکی از نمایدگان از امضا کنندگان آن هستند.

او همچنین افزود: آن طور که من شنیده ام آقای ذوالنور این موضوع را پیگیری می کنند.

انصاری گفت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر داریم و فشارهایی که دشمنان بر مردم می آورند، بیشتر از هر چیزی نیاز به اتحاد و انسجام داریم و استیضاح ریئس جمهور در این مقطع زمانی به هیچ عنوان به مصلحت نظام و کشور نیست.

او تاکید کرد: برداشت بنده این است که در مجلس هم بیشتر همین نگاه حاکم است.

انصاری همچنین گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم در خود فراکسیون ولایی هم روی این موضوع اتفاق نظر وحود ندارد و در درون خود فراکسیون هم اختلاف نظر هایی در این موضوع است.
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی