تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فرماندار تهران:

مجوز تشییع‌پیکر همسر دکتر شریعتی از «حسینیه ارشاد» صادر شده بود‌

فرماندار تهران اعلام کرد: مجوز تشییع‌پیکر «پوران شریعت رضوی» همسر دکتر شریعتی از حسینیه ارشاد صادر شده بود و نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته است.

کد خبر: ۲۰۷۶۳
۱۱:۵۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - «عیسی فرهادی» فرماندار تهران گفت: متولیان و خانواده مرحوم باید به منظور انجام مراسم هماهنگی‌های لازم را با هیات امنای مسجد انجام می‌دادند که این کار صورت نگرفته بود.
 
فرماندار تهران ادامه داد: برگزاری مراسم در مسجد، بازشدن درها و سایر امور نیازمند هماهنگی با هیات امنای مسجد بود که باید از طرف متولیان مراسم یا خانواده متوفی انجام می‌شد اما ظاهرا این اقدامات انجام نشده است.
 
به گفته وی، مجوز انجام مراسم از آن محل و نیز همکاری نیروی انتظامی صادر شده بود و ماموران پلیس نیز همکاری لازم داشته‌اند.
 
مراسم تشییع همسر دکتر علی شریعتی صبح امروز با قرائت فاتحه دسته جمعی با صدای بلند پشت درهای بسته حسینیه ارشاد آغاز شد.
 
ممانعت از برگزاری مراسم تشییع داخل حسینیه ارشاد باعث شد «احسان شریعتی» فرزند آن مرحوم نسبت به بسته ماندن درهای مسجد اعتراض کند و از مردم بخواهد نماز میت را در خیابان بخوانند.
 
به دنبال آن نماز میت در پیاده‌رو و مقابل حسینیه ارشاد با امامت حجت‌الاسلام احمد منتظری اقامه شد.

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی