تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

پامپئو از ورشو به آغاز دوران جدیدی از همکاری در خاورمیانه دعوت کرد

وزیر خارجه آمریکا در جلسه افتتاحیه کنفرانس ورشو امروز (پنج‌شنبه) به کلید زدن دوران جدیدی از همکاری برای تقابل با چالش‌های خاورمیانه دعوت کرد و گفت، هیچ کشوری نمی‌تواند بی‌طرف باشد.

کد خبر: ۲۰۶۰۳
۱۳:۱۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - براساس گزارش شبکه اسکای نیوز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در جلسه افتتاحیه اجلاس ورشو در برابر وزیران خارجه و مقامات بیش از 60 کشور اظهار کرد، آمریکا سعی‌ می‌کند دوران جدیدی از همکاری بین تمام کشورها درباره نحوه رویارویی با چالش‌های منطقه آغاز کند.

پامپئو تاکید کرد، باید گام‌های عملی برای حل مشکلات منطقه خاورمیانه برداشته شود و هیچ کشوری نمی‌تواند در رسیدگی به چالش‌های منطقه بی‌تفاوت باشد.

قرار است این کنفرانس پرونده یمن، سوریه و روند صلح بین اسرائیل و فلسطین را بررسی کند این در حالی است که محوریت این نشست در ابتدا ایران اعلام شده بود اما در پی انتقادات گسترده از ماهیت این نشست برنامه آن تغییر و به کل مباحث خاورمیانه اختصاص داده شد.

پامپئو تاکید کرد، کنفرانس منعکس کننده تمایل رئیس‌جمهوری آمریکا به جمع کردن کشورها در راستای شرکت در حل بحران‌های منطقه است.

پامپئو مدعی شد صلح و امنیت در منطقه بدون مقابله با ایران غیرممکن است.

نتانیاهو نیز در اظهارات واهی خود در این جلسه ایران را بزرگترین تهدید علیه منطقه خواند.

وی جلسه افتتاحیه این کنفرانس را نقطه تحولی تاریخی توصیف کرد و افزود: تصور می‌کنم وقتی روز گذشته شاهد دیدار نخست وزیر اسرائیل با برخی وزیران خارجه کشورهای بزرگ عربی بودیم این نقطه تحول تاریخی را رقم زدیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما با وحدت کامل و در صراحت کامل می‌گوییم ایران عامل تهدید کننده امنیت منطقه است!

نتانیاهو خاطرنشان کرد: این همبستگی و وحدتی را در طول زندگی به یاد ندارم و تصور می‌کنم تغییر شگرفتی رخ داده و خبر از وضعیت جدید در خاورمیانه می‌دهد. از این رو ما می‌توانیم علیه تهدید مشترک متحد شویم و با هم برای ایجاد آینده مشترک تلاش کنیم. این یک فرصت محوری است.

وی از دولت آمریکا برای برگزاری این کنفرانس غیرمعمولی تشکر کرد.

کنفرانس ورشو روز گذشته با مشارکت برخی وزیران خارجه عرب و نتانیاهو کلید خورد. این کنفرانس امروز به کار خود خاتمه می‌دهد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی