تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کتاب و کتاب خوانی؛

نقد رمانی با موضوع آزار جنسی

رمان «آوا در آینه» که با محوریت آزار جنسی نوشته شده است، در قالب نشستی با عنوان «سکوت بس!» نقد می‌شود.

کد خبر: ۲۰۴۶۷
۰۷:۵۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوزـ بنا بر گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران(کتاب‌های نردبان)، نشست نقد کتاب "آوا در آینه" نوشته فائزه دائمی با حضور معصومه انصاریان منتقد و مترجم،‌ مهدی رجبی نویسنده و مترجم و همچنین سارا حاصلی روانشناس روز ۲۹ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در خانه‌ وارطان واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ برگزار می‌شود.

 

پوستر

 

رمان «آوا در آینه» به موضوع آزار جنسی نوجوانان می‌پردازد. این کتاب داستان دختری ۱۵ ساله و اجتماعی است که رازی را از خانواده‌اش پنهان نمی‌کند و روابط مناسبی با والدینش دارد. این نوجوان آموزش لازم را درباره‌ خطرات اجتماعی دیده است، با این حال اتفاقی سبب تغییر زندگی و رویکرد او در تعاملاتش می‌شود. دائمی در اثر خود به  چگونگی روبه‌رو شدن این نوجوان با مسائل جدید زندگی‌اش می‌پردازد.

این اثر که به موضوعاتی همچون آموزش صحیح، ‌پذیرش و برطرف کردن موانع و ضرورت آگاهی والدین و فرزندان از دنیای اطراف خود می پردازد،  قرار است طی مراسمی با حضور نویسنده به نقد و بررسی گذاشته شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی