تیتر امروز

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران
انتقام ایران پس از حمله تروریستی به کنسولگری در دمشق

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران "پاسخ" خواهیم داد/ بایدن: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

دادستان کل کشور: مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرا نمی‌شود

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان این مطلب که برخی آدرس غلط می دهند، گفت: ما اعتقاد مان بر این نیست که فضای مجازی و اقتصاد را کامل ببندید، بلکه دولت وظیفه دارد نظارت کند و موضوع شبکه ملی اطلاع رسانی که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده پیگیری شود.

کد خبر: ۲۰۲۶۶
۲۱:۳۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دادستان کل کشور گفت: با وجود مشکلات داخلی، در دنیا سربلندیم و پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و مردم با حضور معنا دار خود در آیین 22 بهمن این ایستادگی را نشان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد جعفر منتظری» روز شنبه در جمع عزاداران آیین شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کیش گفت: با وجود همه مشکلات، نواقص، ضعف ها، تبعیض ها و نقدهای که به دولت، دستگاه قضایی و مجلس داریم، به پای انقلاب و نظام ایستاده ایم و در مقابل دشمن سینه سپر کرده ایم. 

وی با اشاره مشکلات اقتصادی، گرانفروشی، کم فروشی و مسایل فرهنگی افزود: این مشکلات را در جای خود مطرح و مورد نقد قرار می دهیم و تا جایی که می توانیم برای حل آنها تلاش می کنیم، اما در مقابل فشارهای اقتصادی و توطئه های دشمن با تمام توان ایستاده ایم. 

دادستان کل کشور بر ضرورت مجهز شدن جامعه و مردم مقابل حملات اقتصادی و تهاجم دشمنان ملت ایران، تاکید و یادآوری کرد: دشمن در چهل سال گذشته همه کوشش خود را علیه مردم و انقلاب اسلامی به کار گرفت و آشکارا وارد جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی شده، اما این درخت ریشه دار، تنومندتر و مستحکم تر شده است.

دادستان کل کشور ضمن فراخواندن مردم به حضور باشکوه در آیین راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب بیان کرد: این حضور با همه مشکلاتی که داریم، معنادار خواهد بود. 

دادستان کل کشور در بخش نخست سخنان خود، ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به شخصیت والا و اثرگذار حضرت فاطمه (س) گفت: پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) حفظ دستاوردهای بزرگ آن حضرت، مهمترین دغدغه دخت نبی اکرم بود و در این راه با ولایتمداری، همگام با امیرالمؤمنین علی(ع) تا پای جان ایستاد. 

منتظری با اشاره به اینکه ولایت محور همه امور است تاکید کرد: جامعه باید مسیر ولایت را در پیش بگیرد و این راهی است که با بصیرت، تحقیق، عقل و ژرف نگری پیموده می شود.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران زمانی که دیدند نمی توانند از راه نظامی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و در هشت سال جنگ نابرابر راه به جایی نبردند این بار از جبهه فرهنگی وارد شدند و تلاش می کنند با هدف قرار دادن باورهای مردم، اسلام و معارف اسلامی را در بین مردم کم رنگ کنند تا به این وسیله بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند. 

منتظری در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به مفاهیم آزادی، خواستار کنترل فضای مجازی، مجهز شدن در مقابل دشمن، حل مشکلات اقتصادی از جمله گرانفروشی و کمفروشی شد و افزود: برای مقابله با این مشکلات فرهنگ تقوا باید در جامعه تقویت شود و این محدود به دولت نیست بلکه همه مردم باید مشارکت کنند و مسیر صلاح جامعه را پیش گیرند. 

دادستان کل کشور با تقسیم بندی مدیران به سه دسته مدیران دلسوز و فعال، مدیرانی که شایستگی مدیریت ندارند و مدیران خائن؛ افزود: سخن ما این است که مدیران گروه سه که البته تعداد آنها کم است باید توسط دستگاه های مربوطه و دولت رصد شوند، این مدیران که دو تابعیتی و در حال رفت و آمد به آمریکا و انگلیس و ظاهر ساز هستند باید وضعیت شان بصورت شفاف مشخص شود. 

وی با بیان این مطلب که برخی آدرس غلط می دهند، گفت: ما اعتقاد مان بر این نیست که فضای مجازی و اقتصاد را کامل ببندید، بلکه دولت وظیفه دارد نظارت کند و موضوع شبکه ملی اطلاع رسانی که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده پیگیری شود. 

او با اشاره به اینکه مشکلات ناشی از نظام نیست، اضافه کرد: وضعیت کنونی گوشت که اکنون شاهد آن هستیم، ناشی از کمبود نیست، بلکه ناشی از خیانت و ضعف مدیریت است و در این زمینه نمی توان با تعزیرات اقدام کرد بلکه این وظیفه دولتی است که مردم انتخاب کرده اند. 

دادستان کل کشور همچنین اضافه کرد: مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرا نمی شود و این مشکل را به رئیس جمهوری منتقل کرده ام و قرار شد در دستور کار قرار گیرد. 

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی