تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کد خبر: ۲۰۱۷۸

ویدئو/ آنچه از خانواده شجریان نمی‌دانید

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

دیدارنیوزـ تقدیر آن بود که از میان این همه برادر و خواهر صدای پدر به محمدرضا به ارث برسد. اگرچه سیامک و علیرضا هم راه برادر را ادامه دادند، اما به اندازه او مشهور نشدند. علیرضا شجریان برادر محمدرضا شجریان امسال گفته بود که می‌خواهد کارگاه تخصصی آواز به شیوه‌ی استاد "محمدرضا شجریان" برگزار کند که سرفصل‌هایش تدریس برخی اثارتکنیکی محمدرضا شجریان است. سیامک شجریان سال‌هاست در آمریکا سکونت دارد.
آن‌ها یک خواهر هم دارند که به جز همین یک تصویر قدیمی، عکسی از او دردسترس نیست، اما یک یادگاری از مراسم عروسی او به جا مانده است. محمدرضا شجریان تصنیف سخن عشق را به صورت خصوصی در مراسم عروسی خواهرش در فروردین ماه سال ۶۵ در مشهد خوانده است.
 محمدعلی شجریان برادر دیگر شجریان‌ها چهره پرداز یا همان گریمور است و در بسیاری از آثار به یاد ماندنی و خاطره انگیز سینما یا تلویزیون به عنوان گریمور حضور داشته است. او در اینستاگرام هم حضوری فعال دارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: