تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تاکید خانواده امام موسی صدر بر زنده بودن این رهبر شیعه و دو همراهش

خانواده امام موسی صدر با انتقاد از برخی مداخله‌ها و فشارهای سیاسی که تنها برای تبرئه مجرمان انجام می‌شوند، تاکید کردند، امام موسی صدر و دو همراهش همچنان در قید حیات بوده و منتظر آزادی خود هستند.

کد خبر: ۲۰۱۵۴
۱۳:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - این خانواده با انتشار بیانیه‌ای از اظهارات برخی شخصیت‌ها و رسانه‌های لبنانی در تشدید رنج و درد این خانواده انتقاد و اعلام کردند، اینگونه القا شده که امام موسی صدر برای کارهای شخصی یا خانوادگی و نه برای لبنان و توقف جنگ داخلی و حملات دشمن صهیونیستی علیه حریم هوایی، زمینی و آبی لبنان به لیبی سفر کرده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است، به تازگی شایعات و مداخله‌ها افزایش یافته و در پرونده هانیبال قذافی، پسر معمر قذافی، عامل ربوده شدن امام موسی صدر از حد گذشت، کوتاهی آشکار لبنان، اعراب و جهان در برابر این مساله انسانی، ما را مجبور کرد برخی ابعاد این پرونده را توضیح دهیم.

همچنین در این بیانیه آمده است، امام موسی صدر و دو همراهش محمد یعقوب و عباس بدرالدین در جریان سفر رسمی که در سال ۱۹۷۸ به لیبی داشتند، توسط معمر قذافی ربوده شدند، آنها هنوز در لیبی در بازداشت به سر می‌برند و از آنجا خارج نشده‌اند، این سه دوست همچنان در قید حیات و منتظر آزادی هستند، این تنها باور ما نیست بلکه گفته‌های برخی شاهدان تایید می‌کند که آنها در ساعات پایانی سقوط رژیم قذافی دستکم به سه زندان منتقل شدند.

این خانواده تاکید کردند، دولت لبنان که پرونده امام موسی صدر و یارانش را در بیانیه‌های مختلف پرونده‌ای ملی عنوان کرده، باید این بیانیه‌ها را اجرایی کرده و از طریق افزایش رایزنی‌ها با مسؤولان فعلی لیبی جهت عمل به یادداشت تفاهم دو کشور و ایجاد امکانی برای بازگشت کمیته به لیبی برای جستجوی محل بازداشت این سه نفر اقدامی برای آزادی آنها انجام داده و با توجه به تعامل مثبت انقلابیون لیبی با این پرونده و تعهداتی که در مورد آن دادند، شاهدان و عاملان این پرونده را به دستگاه قضایی لبنان تحویل داده و یا دستکم امکان بازجویی از آنها را فراهم کنند و از طریق اینترپل آنها را برای عمل به حکم‌های جلب و حکم‌های جلب غیابی و ممانعت از دخالت‌های داخلی و خارجی در پرونده هانیبال قذافی که نشان داد اطلاعات جدید و مفیدی دارد، مجبور کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی