تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

کوشنر جزئیات معامله قرن را در نشست ورشو اعلام می‌کند

یک مقام کاخ سفید گزارش داد که داماد و مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانس ورشو دیدگاه خود را درباره طرح صلح خاورمیانه مطرح خواهد کرد.

کد خبر: ۲۰۱۴۳
۱۱:۳۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - یک مقام کاخ سفید گزارش داد که «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانس ورشو که قرار است نیمه ماه جاری میلادی برگزار شود، دیدگاه خود را درباره طرح صلح در خاور میانه مطرح خواهد کرد.

روزنامه «جروزالم پست» به نقل از همین منبع اعلام کرد که کوشنر زمان مورد نظر آمریکا برای اعلام جزئیات معامله قرن را تعیین خواهد کرد. 

کوشنر به منظور بررسی جزئیات طرح صلح آمریکا برای حل مناقشه فلسطین، با وزرای خارجه عرب و اروپا دیدار خواهد کرد. 

پیش‌بینی می‌شود که وزرای خارجه عربستان، بحرین، امارات، عمان و اردن در این کنفرانس شرکت کنند.

در این کنفرانس، «جیسون گرینبلات» فرستاده ویژه آمریکا در منطقه که با کوشنر برای انجام معامله قرن همکاری می‌کند نیز شرکت خواهد کرد.
مقام‌های آمریکا احتمالا انتشار جزئیات این طرح را به زمان پس از انتخابات اسرائیل که قرار است در نهم ماه آوریل برگزار شود، موکول کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی