تیتر امروز

خواص می‌دانند و مملکتشان!
افاضات اضافه

خواص می‌دانند و مملکتشان!

عوام‌الملک این هفته به ماجرای عجیب در یک بزرگراه اشاره کرده و درباره صف کشیدن خواص گفته؛ ما عوام باید نان و پیازمان را بخوریم و در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد فکر نکنیم و حرف نزنیم. خواص...
فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

ساداتی نژاد: وزیر پیشنهای بهداشت می‌تواند مشکل مالی طرح تحول سلامت را حل کند

نماینده مردم کاشان در مجلس شواری اسلامی گفت: وزیر پشنهادی بهداشت به توجه به سابقه فعالیتش در سازمان برنامه و بودجه می‌تواند مشکل مالی طرح تحول سلامت را حل کند.

کد خبر: ۱۹۹۵۵
۱۱:۰۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سید جواد ساداتی نژاد در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه و در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: در برنامه آقای نمکی توجه به پیشگیری قبل از درمان، طب سنتی، هدفمند کردن آموزش پزشکی و اجرای برنامه ششم در بخش عدالت سلامت دیده می‌شود. ما در روستاها نیاز به عدالت در سلامت داریم و ایشان از زمانی که مسئول سلامت کاشان بود هر چهارشنبه به روستا می‌رفت.

ساداتی نژاد توجه به بیماران صعب العلاج و اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت عنوان کرد و گفت: آقای نمکی کارش را از جهاد سازندگی شروع کرد و یک مدیر جهادی بود ایشان در دفاع مقدس هم حضور داشت و کارش را از سطوح مختلف شروع کرد. او یک مدیر گلخانه‌ای نیست؛ بلکه تمام مراحل را به صورت عملیاتی طی کرده است

این نماینده مجلس اظهار کرد: آقای نمکی در حوزه بودجه تجربه‌دار، اهل حساب و کتاب است. ایشان مدیریت مالی و انضباط مالی را می فهمد و می‌تواند هزینه‌های مازاد طرح تحول سلامت را کاهش دهد. این موضوع در زمان تحریم‌ها کمک کننده است. به اعتقاد من آقای نمکی می‌تواند مشکل طرح تحول سلامت مکه مالی است را نیز حل کند.

ساداتی نژاد به اشاره به نگاه وزیر پیشنهادی بهداشت به موضوع درمان کارگران تصریح کرد: ایشان از خانواده‌ای متدین و فردی خاکی و با روحیه مردمی است که اهل غرور و تکبر نیست و در مدیریت قاطعیت دارد و برای افراد محروم و روستاییان اهمیت ویژه‌ای قائل است. ایشان فردی پاکدست و خوش نام است و جامعه داروساز نگاه مثبت به حضور ایشان دارد.

این نماینده مجلس در پایان با بیان این که فراکسیون‌های مجلس کمیسیون‌ها و انجمن‌های تخصصی اقبال خوبی به وزیر پیشنهادی دارند ابراز امیدواری کرد که وی با توجه به برنامه کاری و سوابق شخصی‌اش رأی بالایی برای وزارت بهداشت کسب کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی