تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نتانیاهو به ایران: می‌دانیم چه می‌کنید و مقابلتان می‌ایستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز ساخت دیوار در مرز اراضی اشغالی با نوار غزه خبر داد.

کد خبر: ۱۹۹۱۶
۱۵:۲۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از فلسطین الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه گفت: ما ساخت دیواری برای ممانعت از نفوذ ساکنان غزه‌ را آغاز کرده‌ایم. اگر آرامش در مرز غزه حفظ نشود ما در انجام عملیات نظامی تردید نخواهیم کرد حتی اگر طی کمپین انتخاباتی احزاب اسرائیلی باشد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده که رژیم صهیونیستی پیام شدید اللحنی را برای حماس در نوار غزه از طریق میانجیگران مصری فرستاده است. متن این پیام اینگونه است: اسرائیل هرگز در جنگ علیه غزه تردید نخواهد داد و مقامات اسرائیلی در زمان انتخابات ممکن است تصمیمات سختی بگیرند.

در این پیام که پنجشنبه به دست حماس رسیده است بر لزوم توقف تظاهرات و راهپیمایی بازگشت در مرز نوار غزه تأکید شده است. اسرائیل تأکید کرده که در غیر این صورت به غزه حمله خواهد کرد.

نتانیاهو همچنین در پیامی خطاب به ایران گفت: "ما می‌دانیم چه می‌کنید و مقابلتان می‌ایستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی