تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

مخالفت محمود عباس با معامله قرن

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با معامله قرن و نقش یکجانبه آمریکا در روند سازش مخالفت کرد.

کد خبر: ۱۹۷۱۰
۱۰:۰۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مجددا معامله قرن را مورد مخالفت قرار داد و بر نقش یکجانبه آمریکایی در هر روند سیاسی تاکید کرد.

وی در جریان دیدار با هیاتی روسی شامل سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه و الکساندر لاورنتیو فرستاده پوتین گفت: ما مجددا مخالفت کامل خود را با آنچه معامله قرن نامیده می‌شود اعلام می‌کنیم و اینکه فقط آمریکا در روند سیاسی نقش داشته باشد، را نمی‌پذیریم.

محمود عباس تاکید کرد: ما بر وحدت ملی فلسطین تمایل داریم و این از طریق اجرای دقیق توافق قاهره در سال ۲۰۱۷ میسر می‌شود. انتخابات قانونگذاری در قدس و کرانه باختری و غزه انجام خواهد شد تا فلسطینی‌ها بتوانند نمایندگان خود را از طریق صندوق‌های رای انتخاب کنند.

رئیس تشکیلات خودگردان از تمایل تشکیلات خودگردان برای تقویت و توسعه روابط با روسیه خبر داد.

از سوی دیگر معاون وزیر خارجه روسیه نیز گفت: موضع اصولی روسیه در برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی است و روسیه حامی حقوق ملت فلسطین است.

ورشنین بر اصرار روسیه برای پیگیری همه موضوعات شرق و موضوع فلسطین و همه موضوعات مورد اهتمام مشترک تاکید کرد و اعلام کرد: روسیه بر این باور است که راهکار سیاسی برای خاورمیانه بدون حل موضوع فلسطین وجود ندارد.
 
منبع: فردا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی