تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

غلامرضا انصاری: اختلاف‌نظرها باید پشت درهای بسته مطرح شود

غلامرضا انصاری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با اشاره به عملکرد دولت در عرصه اطلاع‌رسانی در دوره گذشته گفت: همان حداقلی هم که در دولت یازدهم بود، در دولت دوازدهم وجود ندارد.

کد خبر: ۱۹۶۵۲
۱۱:۰۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - غلامرضا انصاری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به وضعیت فعلی که دولت دوازدهم با آن دست‌به‌گریبان است، بیان کرد: در دولت اول آقای روحانی افرادی که مسئولیت گرفته بودند از تجربه بسیار بالا و جسارت نسبی برخوردار بودند. بخش قابل توجهی از ستاد اقتصادی دولت و بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی کسانی بودند که حداقل با اتکای به تجربه و کارآمدی منطقی می‌توانستند چالش‌هایی که از دولت‌های نهم و دهم به ارث مانده بود را سامان دهند.
 
او با بیان اینکه دولت یازدهم توفیق نسبی داشت، ادامه داد: در دولت دوازدهم اما اصلاحاتی که انجام شده به جای اینکه کارآمدی را بیشتر کند روزبه‌روز می‌بینیم، تصدی‌ها در قالب شعارهای زیبا و عامه‌پسند مانند جوانگرایی‌ و ... است.
 
انصاری افزود: در واقع شرایطی پیش آمده که بحث تجربه، کارآمدی و توانمندی را در سطوح مختلف دولت کمتر شاهد و ناظر هستیم.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه امروز پاشنه آشیل مدیریت ما شجاعت، جسارت و ریسک‌پذیری است، تاکید کرد: حتی اگر این مطلب را هم در نظر نگیریم با توجه به تحریم‌ها و شرایط نوینی که در عرصه سیاست خارجی، سطح بین‌المللی و تحریم‌های جدی که برای کشور به وجود آمده؛ بحث کارآمدی، شجاعت، جسارت و فرمان محوری و اتکای به کارگزارانی که بتوانند شرایط جدید را مدیریت کنند، کمتر در اصلاحات ساختاری دولت شاهد و ناظر آن هستیم.
 
عضو حزب اتحاد ملت در ادامه بیان کرد: امروز عصر انفجار اطلاعات و دسترسی همه طبقات اجتماعی به اطللاعات و اخبار از طریق شبکه‌های اجتماعی سهل‌الوصول شده است. می‌بینیم که چه در دولت اول روحانی و چه الان پاشنه آشیل دولت ستاد اطلاع‌رسانی بود که بیشترین ضعف را داشت.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به عملکرد دولت در عرصه اطلاع‌رسانی در دوره گذشته افزود: همان حداقلی هم که در دولت یازدهم بود، در دولت دوازدهم متاسفانه وجود ندارد و عملا ستاد و سخنگوی دولت که بتواند هم چالش‌ها و هم مشکلات را به صورت منطقی و کارآمد انجام دهد را نداریم.
 
او ادامه داد: اظهارنظرهای گاه ‌و بیگاهی که عناصر اصلی دولت در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهند گاهی اوقات می‌بینیم نه تنها بوی کارآمدی را ندارد بلکه می‌تواند به یاس و ناامیدی در بستر اجتماعی هم دامن بزند.
 
عضو حزب اتحاد ملت ایران با اشاره به وضعیت کشور در شرایط تحریم عنوان کرد: به هر صورت ما محکوم به این موضوع هستیم که این شرایط را با جدیت، جسارت و مدیریت سامان دهیم. دلسرد کردن و ترساندن مردم به‌وسیله عناصری که خود باید مبارزه اصلی را با این شرایط انجام دهند به نظر من نه تنها برای دولت بلکه برای همه کشور می‌تواند خطرناک باشد.
 
او تاکید کرد: امیدواریم با توجه به انتصاباتی که در مدیریت‌های محلی انجام شده و با توجه به اصلاح مدیریت‌هایی که در ستاد دولت شکل گرفته این هماهنگی را بتوان جدی‌تر به وجود آورد.
 
انصاری ادامه داد: اختلاف‌نظرها باید پشت درهای بسته انجام شود و یک نظر و یک مطلب آن هم با چاشنی امید و داشتن برنامه در عرصه افکارعمومی برای عموم مردم نشر و گسترش داده شود.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی