تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

سمن‌ها پل ارتباطی بین مردم و نهادها

کد خبر: ۱۹۵۶۶
۱۱:۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوزـ سمن‌ها در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. بخشی از سمن‌ها در حوزه‌های مرتبط با مسایل اجتماعی و برخی در حوزه‌هایی با هدف خیریه فعالیت می‌کنند که همه این فعالیت‌ها در قانون نیز پیش‌بینی شده است و چه دولت و چه سایر نهادهای رسمی و خصوصی می‌توانند از این نهادها کمک بگیرند.

به گزارش عصر تشکل،محمد علیخانی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران گفت: سمن‌ها در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. بخشی از سمن‌ها در حوزه‌های مرتبط با مسایل اجتماعی و برخی در حوزه‌هایی با هدف خیریه فعالیت می‌کنند که همه این فعالیت‌ها در قانون نیز پیش‌بینی شده است و چه دولت و چه سایر نهادهای رسمی و خصوصی می‌توانند از این نهادها کمک بگیرند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت از سازمان‌های مردم نهاد برای ایجاد توسعه پایدار در شهرها و همین طور کاهش آسیب‌‌های اجتماعی، گفت: سمن‌ها، انجمن‌ها و اقسام تشکل‌های مردم‌نهاد در همه کشورهای دنیا نقش مهم و موثری در مشارکت و کمک برای تصمیم‌سازی‌ها و اجرا داشته و دارند و این نقش مهم را نمی‌توان نادیده گرفت. 
 
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سمن‌ها دامنه گسترده و وسیعی از تخصص‌ها و ابعاد مختلف شهری را شامل می‌شوند، تصریح کرد: سمن‌ها در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. بخشی از سمن‌ها در حوزه‌های مرتبط با مسایل اجتماعی و برخی در حوزه‌هایی با هدف خیریه فعالیت می‌کنند که همه این فعالیت‌ها در قانون نیز پیش‌بینی شده است و چه دولت و چه سایر نهادهای رسمی و خصوصی می‌توانند از این نهادها کمک بگیرند. 
 
وی با تاکید بر اینکه فعالیت سمن‌ها در موضوعات مختلف یک ظرفیت و پتانسیل قدرتمندی برای حل مسایل مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: کسی نمی‌تواند تردیدی نسبت به این موضوع داشته باشد که سمن‌ها نقش مهمی و موثری دارند و آنها می‌توانند یک پل ارتباطی بین مردم و نهادها و دستگاه‌ها باشند و  باید از این ظرفیت استفاده کرده و ما نیز برای نهادینه شدن حضور و فعالیت و پویایی این سمن از آنها حمایت کنیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی