تیتر امروز

تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان تقی آزاد ارمکی، جامعه شناس و استاد دانشگاه بود، او در این گفت‌وگو که پیش از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها انجام شد، شرایط کنونی جامعه را در مواجه...
تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند
از چشم جهان (۱۵۵)

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند

حمید بهرامی، تحلیل‌گر مستقل در حوزه روابط بین‌الملل در مطلبی در رسانه میدل ایست مانیتور، به تبعات جنگ غزه و گرایش مردم ایران به سلاح هسته‌ای اشاره کرده که با ترجمه حمید رضا بابایی در دیدارنیوز...
انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی
انتخابات ریاست جمهوری و روز مناظره‌ها (بروز رسانی می‌شود)

انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...

کدخدایی: در انتخابات ۹۸ نباید گرفتار سیاست‌زدگی شویم

عباسعلی کدخدایی گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود به میدان دادن به جوانان توسط مسئولان تاکید داشتند.

کد خبر: ۱۹۳۰۶
۱۹:۱۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر جمعه در جمع ناظران شورای نگهبان دشت ورامین که در حرم شهدای گمنام و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، افزود: آینده کشور در دست جوانان است و باید به آن‌ها میدان داد و اعتماد کرد.

کدخدایی گفت: در این ۲ الی۳ سال اخیر مشاهد کرده‌ایم که مقام معطم رهبری نمایندگان خود را در ارکان مختلف، جوانان دهه شصت قرار می‌دهند.

وی گفت:  امروز تمام مسئولان ما وظیفه دارند که برای مردم خدمت کنند و برای این خدمت خود باید تلاش کنند تا مردم از آن ها راضی باشند، آن زمانی که همه آحاد و احزاب برای مردم خدمت کنند، خدا هم به کمک خواهد آمد.

وی در خصوص انتخابات سال۱۳۹۸ گفت: انتخابات مهم و حساسی را در پیش رو داریم، انتخابات سال ۹۸ از سه جهت خیلی مهم است، وجود احزاب سیاسی، شرایط اقتصادی و دشمنی دشمنان ایران از ۳ منظر این انتخابات را حساس می کند و باید تلاش کنیم مردم در  انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند و خدایی نکرده گرفتار سیاست زدگی نشویم.

کدخدایی اضافه کرد: مردم باید هوشیار باشند که به هرکسی رای ندهند، آن افرادی  که صالح و توانمند هستند، نیز تلاش کنند و در مسیری حرکت کنیم که خشنودی خداوند، امان زمان(عج) ، مردم و رهبری را به همراه داشته باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس هم هنوز بنده اطلاعات کافی ندارم، هر زمان که به شورای نگهبان این درخواست اعلام بشود از طریق رسانه نظرمان را خواهم داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی