تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

تنها استانی که پیش‌دبستانی‌ها را به اجبار به سر کلاس آورده

News Image Lead

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خوزستان طی سال‌های گذشته موفق شد با افزایش پوشش دوره پیش دبستانی و رساندن آن به ۱۰۰ درصد، در صدر استان‌های کشور قرار گیرد.

کد خبر: ۱۹۰۲۲
۰۹:۲۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوز - محمد تقی‌زاده  با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، نرخ پوشش دوره پیش دبستانی در خوزستان 100 درصد است و استان‌های ایلام، سمنان، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان از این نظر در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی طرح اجباری کردن دوره پیش دبستانی در استان خوزستان را موفق ارزیابی کرد و گفت: توسعه کمی و کیفی آموزش پیش دبستانی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش خوزستان است و این طرح با اولویت مناطق محروم و دو زبانه با جدیت در استان خوزستان پیگیری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر کلاس‌های پیش دبستانی در صعب‌العبورترین مناطق خوزستان برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام و حضور نوآموزان در کلاس‌های پیش دبستانی و آماده شدن برای ورود به پایه اول دبستان در خوزستان به یک فرهنگ تبدیل شده است و این مساله سبب شد که نرخ تکرار پایه نیز در استان کاهش پیدا کند.
 
تقی‌زاده تصریح کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید در خوزستان 110 هزار نفر نوآموز وارد کلاس‌های پیش دبستانی شدند. جذب و ثبت‌نام نوآموزان در سامانه سناد، جذب نوآموزان پیش دبستانی در کلاس‌های چند پایه مناطق محروم و روستایی و توانمندسازی علمی و مهارتی مربیان پیش دبستانی بخشی از برنامه‌هایی است که در طرح اجباری شدن دوره پیش دبستانی در آموزش و پرورش خوزستان مورد پیگیری قرار گرفت.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی