تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

از لنگرود تا فستیوال «سو آرت» آمریکا

تابلوی نقاشی «زن کولی» اثر مهری پوربزرگ لنگرودی از هنرمندان پیشکسوت عرصه نقاشی شهرستان لنگرود به جشنواره سو آرت آمریکاه راه یافت.

کد خبر: ۱۸۹۰۹
۱۳:۰۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوزـ تابلوی نقاشی «زن کولی» اثر مهری پوربزرگ لنگرودی از هنرمندان پیشکسوت عرصه نقاشی شهرستان لنگرود به جشنواره سو آرت آمریکاه راه یافت.

این بانوی هنرمند لنگرودی از پیشکسوتان عرصه نقاشی این شهرستان بوده و از سالیان دور به تعلیم نقاشی به علاقمندان این هنر در قالب آموزشگاه نقاشی « آوای رنگ ها » پرداخته است.
در این گزارش آمده است: «هنر، اقلیت‌ها و تغییرات اجتماعی» عنوان اولین فستیوال کلوپ هنری « سوآرت » با تمرکز بر حقوق اقلیت‌ها و زنان برگزار شده و هدف از آن ، حمایت از اقلیت‌ها و زنان با خلق آثار هنری مرتبط و توجه دادن جامعه به مسایل و مشکلات آنان و باز کردن فضای گفتگو و مباحثه پیرامون این موضوع است.
کلوپ هنری سوآرت، علاوه بر حمایت از هنرمندان و معرفی آنان در نمایشگاه‌های بین المللی، می‌کوشد با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی متعدد و متنوع، به رشد و تقویت جامعه مدنی کمک کند.
مهری پوربزرگ لنگرودی متولد ١٣٤٣ ، از کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشته و بر این علاقه خویش مداومت ورزیده است.
سبک نقاشی پوربزرگ ، سورئال و اکسپرسیون است ؛ وی در رزومه کاری خویش برپایی چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در شهرهای لنگرود ، لاهیجان ، تهران ، پاریس و ژنو داشته و چندین بار هم در رشته کاریکاتور در جشنواره کنوکه هیست بلژیک جزو پذیرفته شدگان بوده است . 
این بانوی هنرمند لنگرودی امسال در جشنواره سوارت امریکا پذیرفته شده و ماه آینده نیز نمایشگاهی در دانشگاه هاروارد و بعد از آن در بوستون امریکا خواهد داشت.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی