تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
کد خبر: ۱۸۸۷۳

ویدئو/ انتقاد فردوسی‌پور و واکنش تند خیابانی به صحبت‌های کی‌روش درباره وزیر ورزش

۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
روز گذشته کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان با خبرنگاران گفتگو کرد و صحبت های تندی علیه وزیر ورزش ایران داشت. او گفت که سلطانی فر مخالف حضورش در ایران بوده و اگر این را زودتر می دانست، قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید نمی کرد.

واکنش عادل فردوسی پور و جواد خیابانی را به این صحبت های جنجالی، در این ویدئو ببینید و بشنوید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
1
2
جواد خان، بهتره برید در پیج کیروش تا ببینید مردم ایران حامی کیروش هستند یا شما و حامیان وزیر ورزش و جوانان، چرا نام وزارتخانه را کامل نمیگید؟مگر مگر وزیر ورزش و جوانان نیستند چه گلی به سر جوانان زدند، جز امار بالای اعتیاد و بیکاری جوانان دختر و پسر.شرف کیروش بیشتر از خیلیاست، ناراحتی شما هم توهین به ملت ایران نیست، بلکه گفتن حقایق تلخ ورزش ایران و رو شدن دستهای پشت پرده است.صدا و سیما کارش تحلیل و بررسی بیطرفانه است، حق ندارد به سرمربی تیم ملی توهین کند.شما که شمشیر را از روز اول از رو بستید علیه کیروش، حال چنین چرا برآشفته اید.دیدید که ایران یمن را برد،ویتان را برد،مساوی منطقی از عراق گرفت، عمان را هم برد.حال بگویید که حزیفان ایران ضعیف بودند و تمامی شانسی بوده است.مهمان برنامه شما دم از همدلی میزند ولی از شدت کینه علیه کیروش قهرمان احتمالی را ژاپن میداند.خیررررر قهرمان ایران است که با دشمنان داخلی و خازجی در درون گود و خارج از گود میجنگد.لطفا اشک تمساح نریزید.