تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
انصاف نیوز و رویداد ۲۴ منتشر کردند

برادر میرحسین موسوی: قوچانی - شریعتمداری پیوندتان مبارک+ پاسخ قوچانی

بازار داغ شایعات درباره تغییر شرایط سران فتنه ۸۸ در حالی تیتر یک روزنامه‌های اصلاح‌طلب شد که این مسئله با واکنش‌های بسیاری همراه بود.

کد خبر: ۱۸۶۹۰
۲۰:۴۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - خبری کوتاه از تغییر وضعیت سران فتنه ۸۸ در حالی امروز تیتر یک روزنامه‌های اصلاح‌طلب شد که گویا شایعات مطرح شده در این موضوع میان اصلاح‌طلبان و خانواده آنان اختلاف انداخته است.

روزنامه سازندگی در صفحه یک امروز خود گزارشی را با عنوان «حصر ترک برداشت» کار کرد و در آن مدعی تغییر محسوس شرایط محصورین فتنه ۸۸ شد که برای استناد گزارش خود به اظهارات برادر میرحسین موسوی اشاره کرد و به نقل از او نوشت: «ظاهرا محصورین می‌توانند اعضای خانواده خود را ملاقات کنند، پیش از این نیز برخی نمایندگان مجلس از پایان حصر زهرا رهنورد سخن گفته بودند.»

قوچانی _ شریعتمداری پیوندتان مبارک

بعد از انتشار این خبر میرمحمود موسوی برادر یکی از محصورین در توییتی اظهارات منتسب شده به خود را رد کرد و با انتقاد از روزنامه سازندگی نوشت: «این روزنامه سازندگی روز به روز بیشتر زرد می‌شود تا با دروغ مشتری جمع کند. من می‌گویم تغییری در وضعیت رفع حصر میرحسین به وجود نیامده است. قوچانی از قول من در شماره امروز در بالای صفحه اول می‌زند تغییر به وجود آمده است. می‌توانم بگویم قوچانی_شریعتمداری پیوندتان مبارک.»

البته این خبری نبود که تنها روزنامه سازندگی به آن بپردازد چرا که روزنامه شرق هم در صفحه یک خود به بیان اظهارات حسین کروبی فرزند یکی از محصورین پرداخت و از اجازه خروج از خانه به میرحسین موسوی و پدرش برای هفته‌ای یک بار خبر داد.
 
برادر میرحسین موسوی: قوچانی - شریعتمداری پیوندتان مبارک+ پاسخ قوچانی

حسین کروبی فرزند مهدی در اظهارات خود گفته بود: «از حدود دو ماه قبل ماموران امنیتی به آقایان کروبی و موسوی اعلام کردند که هفته‌ای یک بار می‌توانند آن‌ها را به بیرون از حصر و منزلی که خودشان اعلام می‌کنند از دوستان و اقوام ببرند. البته مأموران امنیتی تاکید کردند که اسامی ملاقات شونده‌ها باید به تایید مقامات امنیتی نیز برسد و در کمیسیون یا هیاتی در این باره تصمیم گرفته خواهد شد که آقای کروبی چه افرادی را می‌تواند ملاقات کند.»
 
برادر میرحسین موسوی: قوچانی - شریعتمداری پیوندتان مبارک+ پاسخ قوچانی
 
پاسخ قوچانی به میرمحمود موسوی
 
“در جواب آقای میرمحمود موسوی فقط میتوانم بگویم ما روزنامه نگاران اصلاح‌طلب برخلاف روزنامه‌نگاران اصولگرا و برانداز،که در داخل یا خارج از کشور مصونیت آهنین دارند،”چوب دو سر نجس” شده‌ایم و چون نه”کاسب حصر” هستیم و نه “کاسب فتنه”،از هر خبری که بوی بهبود از جهان بدهد استقبال میکنیم و به جای دامن زدن به “تضاد” در پی “آشتی” هستیم، از چپ ناسزا می شنویم و از راست هشدار. بررسی کنید که صبح با چه خبری برخاستیم و اکنون با چه واکنش‌هایی بدرقه می‌شویم تا خستگی خبر رسانی دقیق و درست امروز بر تنمان بماند. اما ما روزنامه‌نگاریم و روزی روزگاری نه فقط خبر که تاریخ همین امروز ۲۵ دی ۹۷ را هم باید بنویسیم و ناگفته‌ها را بگوییم.فقط این قدر بدانید که آرزوی ما از بین رفتن همه شکافها و به طور مشخص بازگشت به شرایط قبل از سال ۸۸ است. ما به عنوان کمترین عنصر جبهه اصلاح‌طلبی این راه و روش را در برابر بنیادگرایی و براندازی از سال ۷۶ و حتی قبل از آن ذره ذره بدست اوردیم و در سال ۸۸ یک جا از دست دادیم. و این تیترها بازتاب همین آرزوست که اصلاح‌طلبی که بر سر ایستاده، دوباره روی دو پای خویش بیایستد…”
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی