تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

جنیدی: شورای نگهبان فقط دو سه مورد از توضیحات من و ظریف را پذیرفت و بقیه را رد کردند

لعیا جنیدی از پایان جلسات سه جانبه خود با ظرف و کدخدایی خبر داد و گفت:‌ شورای نگهبان در نهایت به جز دو سه مورد توضیحت ما را نپذیرفت و در نهایت این لایحه به مجمع می‌رود.

کد خبر: ۱۸۴۹۰
۱۱:۴۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور  از پایان جلسات سه جانبه خود با محمدجواد ظریف وزیر خارجه و عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان خبر داد و گفت: این جلسات در راستای حفظ منافع ملی و رفع دغدغه‌های موجود در زمینه CFT بود که به هرحال به پایان رسید.

وی افزود: ما در این جلسات سعی کردیم با شورای نگهبان تعاملی برای سوال‌های صورت گرفته داشته باشیم اما در نهایت آنها دو، سه مورد را پذیرفتند و بقیه را رد کردند و حالا اگر بر روی آن اصرار شود این لایحه به مجمع خواهد رفت.

معاون حقوقی رئیس‌‌جمهور خاطرنشان کرد: فعلا در جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع پالرمو در دستور کار خواهد بود و فکر می‌کنم CFT پس از پالرمو در دستور کار مجمع قرار بگیرد.

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی