تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

تصادف ساختگی شگرد دزدان خودرو

News Image Lead

سارقان محموله‌های بزرگ در تازه‌ترین اعترافات خود به سرقت خودروهای مدل بالا با شگرد ایجاد تصادف ساختگی اقرار کردند.

کد خبر: ۱۸۲۳
۱۱:۱۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ رسیدگی به این پرونده از 7 اسفند و با شکایت مرد میانسالی که از سرقت محموله بزرگ پوشاک خبر می‌داد آغاز شد، وی به پلیس گفت: هنگام تحویل محموله‌ای که به شکل تلفنی خریداری شده بود، چهار مرد ناشناس با تهدید اسلحه محموله را در یافت آباد به سرقت بردند.
 
در تحقیقات پلیسی از سوی کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت و پس‌از بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت تصویر یکی از متهمان که سابقه کیفری داشت به‌دست آمد. با شناسایی هویت یکی از متهمان، همدستان او نیز شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه اسلحه کمری، 15 فشنگ جنگی، بی‌سیم، دستبند و... کشف شد. در تحقیقات صورت گرفته از متهمان، آنها علاوه بر اعتراف به سرقت مسلحانه پوشاک، به سرقت‌های مسلحانه دیگری از جمله سرقت از فروشندگان دلار، سرقت خودروی سواری، سرقت فرش و... اعتراف کردند.

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات، مشخص شد که این گروه از متهمان با همدستی چهار متهم دیگر که به‌صورت جداگانه توسط پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شده بودند، اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا نیز می‌کردند. شگرد آنها به این صورت بود که با خودروهای مدل بالا تصادف می‌کردند و وقتی راننده برای بررسی میزان خسارت از خودرواش پیاده می‌شد، اقدام به زورگیری و سرقت خودرواش می‌کردند.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی