تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...
سخنگوی سازمان غذا و داروتشریح کرد:

افزایش ۹ تا ۲۰ درصدی قیمت دارو

سخنگوی سازمان غذا و دارو می‌گوید اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و اینکه هر گروهی انتظار داشته باشد که انتظاراتش صددرصد محقق شود، مقدور و امکان‌پذیر نیست.

کد خبر: ۱۸۱۶۷
۱۱:۰۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز- کیانوش جهانپور درباره انتقاد داروسازان به افزایش غیر منطقی دارو و متضرر شدن داروسازان گفت: مبنای قیمت‌گذاری داروها با هدف منطقی‌سازی قیمت‌ها است که در این زمینه نه نظر کامل تولید کنندگان و نه نظر صد درصدی مصرف‌کنندگان و سازمان‌های بیمه‌گر تامین می‌شود.

 سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره افزایش ۹ تا ۲۰ درصدی قیمت دارو نیز گفت: وجه عدالت در تعیین نرخ‌گذاری داروها در حوزه دارو محقق شده است و قیمت‌گذاری دارو که در کمیسیون قیمت‌گذاری در وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو انجام می‌شود براساس ارز ۴۲۰۰ تومان است.

جهانپور خاطرنشان کرد: اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و اینکه هر گروهی انتظار داشته باشد که انتظاراتش صددرصد محقق شود، مقدور و امکان‌پذیر نیست. البته تصمیم‌ها در این بخش کارشناسی‌شده است و سازمان غذا و دارو، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت صنعت، معدن و تجارت در آن نقش دارند که قیمت‌ها بر اساس منطقی‌سازی تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه صنعت دارویی کشور و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در این حوزه، از شاهراه توسعه تولید مواد اولیه و مواد موثره دارویی در داخل کشور می‌گذرد، گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای تحقق این موضوع تا حد زیادی فراهم است.

منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی