تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

شکایت از عضو شورای شهر تهران به دلیل توئیت‌هایش

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در مورد شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از وی توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر: ۱۸۱۰۹
۱۱:۱۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - ناهید خداکرمی در خصوص پرونده شکایت از وی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به دلیل محتوای برخی توییت‌ها و مصاحبه‌هایم از من شکایت کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرونده شکایت از من در جریان است، تصریح کرد: وکیل پیگیر پرونده است، اما پیش از این  پرونده من در شعبه ۵ بازپرسی اصفهان قرار داشت، اما حالا پرونده بنا به دلایلی که نمی دانیم به شعبه ۶ دادسرا منتقل شده است.

خداکرمی با بیان اینکه هنوز کیفرخواستی صادر نشده است، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با استناد به برخی توییت‌ها و مصاحبه هایم از من شکایت کرده است و گویا نامه‌نگاری‌ها با پلیس فتا در مورد تعیین صحت و سقم توییت‌ها و مصاحبه های منتسب به من، انجام شده است.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف نهی از منکر اصفهان مدعی شده است که بخاطر توئیت‌ها و مصاحبه‌هایی که در مورد حجاب داشته ام مردم را تشویق به بی حجابی کرده‌ام، افزود: من هر جا که نظر داده‌ام مبتنی بر بررسی بوده است و معتقد هستم که باید تجدید نظری در قوانین فرهنگی داشته باشیم؛ چرا که قواعد کنترلی مورد تأیید نیست.

خداکرمی با بیان اینکه جای سوال است که چگونه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک استان دیگر می‌تواند از عضو شورای یک استان دیگر شکایت کند، گفت: این در حالیست که این موارد بی‌عدالتی و فساد اقتصادی که ناقض قوانین کشور و شهر است اتفاق می افتد، اما هیچ کس از هیچ کس شکایت نمی کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی