تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

شمخانی: دو نماینده آمریکا به من گفتند که می‌خواهیم با شما مذاکره کنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در سفرم به افغانستان دو نماینده آمریکا با مراجعه به من از آمادگی واشنگتن برای گفت‌وگو با ایران سخن گفتند، ولی ما با آنها مذاکره نخواهیم کرد.

کد خبر: ۱۸۱۰۰
۱۰:۲۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز (دوشنبه) 17 دی ماه طی سخنانی در همایش بین‌المللی دفاع و امنیت در غرب آسیا در دانشگاه دفاع ملی به تشریح  سه سیاست ثابت جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امنیت دسته جمعی توسط دولت‌های منطقه، راه‌حل اساسی و پایدار تولید امنیت در منطقه است.

وی مخالفت با تغییر مرزها و تجزیه کشورها را رکن دوم این سیاست برشمرد و گفت: مخالفت جدی با حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در منطقه رکن سوم این سیاست را تشکیل می‌دهد

شمخانی اضافه کرد: اینکه بگویم چگونه می‌توان امروز در این مقطع امنیت منطقه‌ای را تقویت کرد، به اضافه این سیاست می‌توانم بگویم مبارزه جدی با هر نوع تروریسم، تبادل نظر و اشتراک دسته جمعی با کشورها، تبادل و ارتقای توان فرهنگی و اقتصادی منطقه به منظور خشکاندن ریشه‌های تروریسم در منطقه است.

وی همچنین در بخشی از اظهاراتش با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی درباره مذاکره با ایران، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌‌ها از مذاکره سخن می‌گویند، در سفر به افغانستان دو نماینده آمریکا به بنده مراجعه کردند و گفتند آمریکا می‌خواهد با شما مذاکره کند؛ اما مشخص است که ایران با آنها مذاکره نخواهد کرد؛ چراکه آمریکا عهدشکن و غیر قابل اعتماد است و مذاکره با آن معنایی ندارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: امروز جان بولتون بر مبنای بولتن‌های منافقین تصمیم گیری می‌کند و این برای یک حکومت که ادعا دارد زشت است بولتن‌هایی که برای جلوگیری از ریزش نیرو توسط منافقین تهیه می‌شود را مبنای تصمیم گیری راهبردی علیه ایران قرار دهد.

وی اضافه کرد:‌در مورد رژیم صهیونیستی هم وضع به همین صورت است و آنها بر مبنای بولتن‌های غلط تصمیم گیری‌های راهبردی در مورد اسرائیل انجام می‌دهند.

شمخانی به جان بولتون توصیه کرد که لااقل واژه‌های بولتن منافقین را عوض کنید و عین همان جملات را در سند امنیت ملی خود وارد نکنید.

وی همچنین عنوان کرد:‌مردم ما در سال ۲۰۱۸ در سایه راهبرد سیاست ثبات سازی که رهبر انقلاب شکل داده است با اقتدار ایستاده است و امروز از سوریه تا دریای سرخ و مدیترانه محل حضور ملت‌های آزاده منطقه شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: سال جاری میلادی خروج اجباری آمریکا از منطقه ما کلید می‌خورد و در آینده آنها مجبور می‌شوند مسیر خروج خود از خلیج فارس را هم آغاز کنند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی