تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

میرزایی: فاصله مردم با مسئولان با حذف نرده برداشته نمی‌شود

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه یک مسئول به طور دائم در بین مردم باشد ولی دردی از مردم دوا نکند، فایده ای ندارد. مسئولان از میان مردم برخاسته‌اند و باید نقش خود را در چارچوب تعیین شده ایفا کنند.

کد خبر: ۱۸۰۸۵
۰۹:۰۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - جلال میرزایی با اشاره به ضرورت رفع موانعی که بین مردم و مسئولان فاصله انداخته است، بیان کرد: بودن نرده در بین مردم و مسئولان در نماز جمعه یا برداشتن آنها تغییری در وضعیت مردم ایجاد نمی کند. فاصله مردم با مسئولان با این روش‌ها برداشته نمی‌شود. مسئولان از میان مردم برخاسته‌اند و برای یک دوره مشخص مسئولیتی گرفته و بر اساس این مسئولیت نقشی دارند که باید در چارچوب تعیین شده این نقش را ایفا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئولان باید در دوره مسئولیتشان در راستای خدمت به مردم و توسعه کشور گام بردارند. از نظر من امروز ما باید به مسائل اصلی توجه کنیم. یک مدیر اگر بخواهد وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد باید وقت بیشتری صرف کند و بر روی مسائل فکر کند و به طور طبیعی فاصله‌ای در بین مردم و مسئولان ایجاد خواهد شد. اما این فاصله بین یک مدیر  و مردم اگر منشا خدمت به مردم شود و مشکلات مردم را حل کند، چیز بدی نیست.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: اینکه یک مسئول به طور دائم در بین مردم باشد ولی دردی از مردم دوا نکند، فایده ای ندارد. امروز ما سرگرم مسائل سطحی شدیم و به کارهای پوپولیستی روی آوردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم شب و روز در جریان مشکلات مردم هستم و مردم به ما برای شغل، وام و سایر مشکلات مراجعه می کنند. امروز مدیران نیز با انبوهی از مشکلات مواجه هستند. بخش عمده ای از مشکلات ما ساختاری است و میزان کمی از مشکلات ما مدیریتی است.

میرزایی افزود: ما مسائل ساختاری را به مسائل مدیریتی نسبت می دهیم و مسائل مدیرتی را به خارج نسبت می دهیم و مسائل حل نشده باقی می ماند. مادامی که ما به جای حل کردن مسائل اصلی آنها را به حوزه عمومی می‌کشانیم و در حوزه عمومی نیز به مسائل نمایشی روی می‌آوریم مشکلی حل نخواهد شد.

میرزایی در ادامه با اشاره به ضرورت بهره گیری از نظرات متخصصان در حل مسائل کشور گفت: ما در کشور اقتصاددان، اساتید دانشگاه و افراد متخصصی داریم که مشکلات کشور را به خوبی می‌فهمند و برنامه‌هایی ارائه کردند؛ ما به جای این نوع بازی‌ها باید از راهکارها و برنامه‌های این افراد استفاده کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی