تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

افزایش درخواست‌ها از میشل اوباما برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۰

به رغم بی‌میلی بانوی نخست سابق آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، به نظر می‌رسد فشارها بر وی برای نامزدی از سوی دموکرات‌ها در این انتخابات بیشتر شود.

کد خبر: ۱۸۰۵۸
۱۴:۳۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نوشته روزنامه دیلی میل، با وجود آنکه میشل اوباما، بانوی نخست سابق آمریکا مکررا هرگونه جاه‌طلبی سیاسی خود را رد کرده، بسیاری از مقام‌های ارشد در واشنگتن بر این باورند که میزان بالای رضایت مردمی از میشل اوباما، دموکرات‌های ارشد را بر آن خواهد داشت که به وی تاکید کنند تا در این مورد تجدید نظر کند.

این روند بیشتر از موفقیت میشل اوباما بابت کتاب خاطراتش ناشی می شود که از زمان انتشار در نوامبر ۲۰۱۸، در صدر پر فروش‌ها قرار گرفته است.

کارشناسان می‌گویند که تلاشی از سوی میشل اوباما برای تبدیل شدن به نخستین رئیس جمهوری زن آمریکا می‌تواند بیش از یک رقابت برای ترامپ باشد.

شایعات مربوط به مساله کاندیداتوری میشل اوباما زمانی شدت یافت که مایک هوکابی که کاندیداتوری جمهوری خواهان در ۲۰۰۸ را از دست داد، یک پیشبینی در وبسایت خود در این باره منتشر کرد.

وی پیش بینی کرد:‌ حالا که میشل اوباما، تحسین برانگیزترین زن سال ۲۰۱۸ نامیده شده است،‌زمان آن رسیده که من برای ۲۰۱۹ پیش بینی کنم؛ بانوی نخست سابق برای رقابت انتخاباتی ۲۰۲۰ آماده می شود و نامزدی حزبش را خواهد داشت. ماشین روابط عمومی او که از زمان ناکامی هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکراتها در انتخابات ۲۰۱۶ بی سر و صدا عمل کرده، در سپتامبر ۲۰۱۸ و با انتشار کتاب "شدن" در ۱۳ نوامبر با سرعت زیادی به راه افتاده است. (شاید کسی بپرسد، چه چیزی شده؟ و من پاسخ می دهم، تبدیل شدن به یک نامزد ریاست جمهوری.)

اما چنین حرکتی با خاطرات میشل اوباما مغایرت دارد، او در کتابش نوشته است: هرگز دوستدار سیاست نبوده‌ام و تجربه‌ام در ۱۰ سال گذشته تغییر اندکی در آن به وجود نیاورده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی