تیتر امروز

ارسال پیامک حجاب وسط جنگ! دولت عذرخواهی کرد/ فعال‌شدن پدافند تهران و کرمانشاه/ تمدید لغو پرواز‌ها/ وضعیت ساختمان صداوسیما +ویدیو
روز پنجم جنگ ایران و اسرائیل (بروز رسانی می‌شود)

ارسال پیامک حجاب وسط جنگ! دولت عذرخواهی کرد/ فعال‌شدن پدافند تهران و کرمانشاه/ تمدید لغو پرواز‌ها/ وضعیت ساختمان صداوسیما +ویدیو

جنگ ایران و اسرائیل که با تهاجم وحشیانه و ترورهای اسرائیل در تهران و دیگر شهرها آغاز شد، به روز پنجم رسید. ایران در پاسخ به این حملات، شهرهای مختلف از جمله تل‌آویو را موشک‌باران کرده است.
راهنمای سلامت روان برای شرایط جنگ
آرامش خودتان را حفظ کنید

راهنمای سلامت روان برای شرایط جنگ

در شرایطی که حملات وحشیانه و تجاوز نظامی اسرائیل به ایران و پاسخ قاطع تهران به این حملات ادامه دارد، حفظ آرامش و سلامت روان مردم در شرایط جنگی اهمیت زیادی دارد.
سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان غذا و دارو تاکید کرد

برخورد با گران‌فروشی دارو؛ مردم تخلفات را گزارش کنند

سعید مهرزادی، سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان غذا و دارو، بر برخورد جدی این سازمان با تخلفات گران‌فروشی و عدم ارائه فاکتور تاکید کرد و از مردم خواست شکایات احتمالی خود را از طریق سامانه‌های مشخص‌شده ثبت کنند تا به سرعت بررسی شود.

کد خبر: ۱۸۰۵۱۵
۰۹:۵۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۳

برخورد با گران‌فروشی دارو؛ مردم تخلفات را گزارش کنند

دیدارنیوز: سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه نظارت بر قیمت دارو، بر برخورد جدی این سازمان با تخلفات گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور تاکید کرد و از مردم خواست شکایات احتمالی خود را از طریق سامانه‌های مشخص‌شده ثبت کنند تا به سرعت بررسی شود.

سعید مهرزادی به نظارت‌های دقیق این سازمان بر بازار دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات سلامت‌محور اشاره و تاکید کرد که سازمان غذا و دارو به‌طور جدی در پیگیری شکایات و تخلفات برای حفظ سلامت عمومی و حقوق مصرف‌کنندگان فعال است.

وی توضیح داد: ما به‌طور مستمر بازرسی‌هایی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی انجام می‌دهیم تا از صحت کالا‌ها و خدمات اطمینان حاصل کنیم. همکاران ما با دقت و حساسیت بالا، به شناسایی و رفع مشکلات احتمالی پرداخته و از بروز هرگونه خطر برای سلامت مصرف‌کنندگان جلوگیری می‌کنند.

مهرزادی همچنین به رسیدگی سریع به شکایات مصرف‌کنندگان در زمینه گرانفروشی، تقلبی بودن یا تاریخ گذشته بودن محصولات اشاره کرد و افزود: این شکایات به‌دقت بررسی می‌شود و در صورت لزوم، اقدامات قانونی مانند ارجاع پرونده‌ها به کمیسیون‌های تخصصی و تعزیرات اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: هدف ما ایجاد فضایی امن و قابل اعتماد برای مصرف‌کنندگان است. در صورتی که تخلفی شناسایی شود، به سرعت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت تا سلامت مردم تهدید نشود.

مهرزادی همچنین از همکاری نزدیک سازمان غذا و دارو با دیگر نهاد‌های مسئول در این حوزه خبر داد و افزود: این همکاری‌ها علاوه بر برخورد با تخلفات، شامل ارتقای سطح آگاهی عمومی و بهبود فرآیند‌های نظارتی نیز می‌شود.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، مهرزادی به اقدامات انجام‌شده در حوزه نظارت بر قیمت دارو در فصل پاییز اشاره کرد و از برخورد جدی این سازمان با تخلفات گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خبر داد و بیان کرد: در یک سال گذشته، ۱۹۸۰ شکایت در این زمینه ثبت شده که از این تعداد، ۶۱۹ مورد پس از بررسی، مورد پذیرش قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم برای آن‌ها انجام شده است.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی تأکید کرد: سازمان غذا و دارو به‌طور مستمر نظارت‌های خود را افزایش داده است و نتایج نشان می‌دهد که تخلفات در حال کاهش است. مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه‌های مشخص‌شده ثبت کنند تا به سرعت مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظرات
امروز سه‌شنبه ۲۷ خرداد
امروز سه‌شنبه ۲۷ خرداد
امروز سه‌شنبه ۲۷ خرداد
امروز سه‌شنبه ۲۷ خرداد