تیتر امروز

اکبرنژاد: پزشکیان،جلیلی اصلاح طلب‌هاست/ منصورنژاد:گزینه نقدتر من، بدفرمانی مدنی است
در قسمت دوم مناظره منصورنژاد و اکبرنژاد مطرح شد

اکبرنژاد: پزشکیان،جلیلی اصلاح طلب‌هاست/ منصورنژاد:گزینه نقدتر من، بدفرمانی مدنی است

در قسمت دوم مناظره اکبرنژاد و منصورنژاد به دنبال راه حل‌های خروج از بن بست موجود و تحقق مطالبات مردم بودیم و به همین جهت به موضوع "نافرمانی مدنی یا بدفرمانی" پرداخته شد.
ضرب‌الاجل بمباران ایران توسط اسرائیل/ اروپایی‌ها از مذاکرات اوکراین حذف شدند/ انهدام طبقه متوسط و فرودست در کشور!
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ضرب‌الاجل بمباران ایران توسط اسرائیل/ اروپایی‌ها از مذاکرات اوکراین حذف شدند/ انهدام طبقه متوسط و فرودست در کشور!

این هفتاد و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رامین رادفر: ساختار اقتصادی که مدام فقیرشدن را تجربه می‌کند، اعتیاد وجه پررنگ آن می‌شود/ آموزش و پرورش رسالتی غیر از شعاردادن ندارد/تبعیض‌های اجتماعی هم دلیل گرایش به اعتیاد است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک درمانگر اعتیاد

رامین رادفر: ساختار اقتصادی که مدام فقیرشدن را تجربه می‌کند، اعتیاد وجه پررنگ آن می‌شود/ آموزش و پرورش رسالتی غیر از شعاردادن ندارد/تبعیض‌های اجتماعی هم دلیل گرایش به اعتیاد است

جامعه پلاس در یکی دیگر از سلسله برنامه‌های خود این بار در گفتگو با دکتر رامین رادفر درمانگر و پژوهشگر اعتیاد به بررسی جزییات بیماری اعتیاد و راه‌های درمان و پیشگیری از آن پرداخت.
باید نرخ پارکینگ حاشیه‌ای با نرخ پارکینگ عمومی سرپوشیده متفاوت باشد

توضیحات چمران در مورد عوارض خودرو‌های پلاک شهرستان

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در مورد تعیین عوارض تردد خودرو‌های پلاک شهرستان در تهران توضیحاتی ارایه کرد و گفت: موضوعی که از روز گذشته در مورد طرح ترافیک مطرح شده در مورد نرخ عوارض است که باید بگویم این رقم تعیین شده به علت بازدارندگی است تا موجب شود رانندگان کمتر وارد محدوده مرکزی تهران شوند.

کد خبر: ۱۷۹۶۰۷
۱۰:۴۴ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۳

توضیحات چمران در مورد عوارض خودرو‌های پلاک شهرستان

دیدارنیوز: رئیس شورای شهر تهران در مورد تعیین عوارض تردد خودرو‌های پلاک شهرستان در تهران توضیحاتی ارایه کرد.

مهدی چمران در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد مصوبات شورای شهر تهران در مورد تعیین نرخ عوارض با بیان اینکه در مورد بحث ورود به محدوده ترافیک هر ساله در شورای شهر تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: موضوعی که از روز گذشته در مورد طرح ترافیک مطرح شده در مورد نرخ عوارض است که باید بگویم این رقم تعیین شده به علت بازدارندگی است تا موجب شود رانندگان کمتر وارد محدوده مرکزی تهران شوند، چرا که در این محدوده هم آلودگی هوا شدیدتر است و هم ترافیک سنگین‌تر است و ما نگاه درآمدی به این موضوع نداشتیم.

وی با بیان اینکه نرخ ورود به محدوده براساس نرخ تورم بوده و نگاهمان بازدارنده بود و بر همین اساس در ساعت اوج مبلغ افزایش می‌یابد و از ۷۵ هزار تومان سال قبل به ۱۱۲ هزار تومان افزایش یافت، اظهار کرد: در مورد پلاک شهرستان‌ها نیز ما می‌بینیم که خودرو‌های پلاک شهرستان گروهی به تهران می‌آیند و به عنوان شغل فعالیت می‌کنند و حتی جای خواب ندارند و شما صحبت تاکسیرانان هم بشنوید که راننده تاکسی هزینه کرده و آموزش دیده، اما بی‌مسافر می‌ماند و حالا یک خودروی شخصی آن هم بدون شناسایی و شناسنامه شغلی مسافرکشی می‌کند و بعد از مدتی هم به شهر خود بر می‌گردد.

چمران با بیان اینکه اگر خودرویی با پلاک شهرستان وارد محدوده می‌خواهد بشود رقم افزایشی آن متفاوت خواهد بود، اظهار کرد: نرخ طرح ترافیک خودرو‌های پلاک شهرستان برای ۵، ۷ و ۱۰ روز به بالا متفاوت است. اگر این خلاف قانون باشد باید بگویند که کدام بخش آن خلاف است ممکن است که برخی هراس دارند که این موضوع به تمام شهر تسری پیدا کند، اما در خصوص آن هنوز تصمیم نگرفته‌ایم.

رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات وزیر کشور در این مورد بیان کرد: چون اطلاع دقیقی ندارم، فعلاً اظهارنظر نمی‌کنم و اگر نیاز بود موضوع را برای ایشان روشن خواهیم کرد.

وی در مورد بازدید اخیرش از تراموا با تأکید بر اینکه فعلا صحبت نکنیم و هدیه‌ای است و اگر تراموا آزمایش خوبی داشت و توانست حمل‌ونقل روان را انجام دهد و قیمت و نگهداری آن شرایط مناسبی داشت در شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: اگر هم تأیید نشد، مدتی مهمان شهر خواهد بود و بازخواهد گشت.

چمران در مورد تعیین نرخ پارکینگ‌ها با بیان اینکه کمترین حد تورم برای نرخ‌گذاری‌ها و افزایش نرخ مدنظر است، گفت: باید نرخ پارکینگ حاشیه‌ای با نرخ پارکینگ عمومی سرپوشیده متفاوت باشد؛ چرا که در غیر این صورت همه در خیابان پارک خواهند کرد و برای سایرین مزاحمت ایجاد خواهند کرد. شهرداری و کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا مطالعات خوبی در این صورت انجام دادند و نرخ به تصویب شورا رسید که البته باید در نهایت در فرمانداری تهران نیز به تأیید برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی