تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

برخورد خودروی رئیس کل دانشگاه آزاد با دانشجویان علوم تحقیقات/تکذیبیه

خودرو تندر 90 سفید رنگ در دانشگاه علوم تحقیقات با دانشجویان برخورد می‌کند که منتسب به رئیس کل دانشگاه آزاد است.

کد خبر: ۱۷۵۳۵
۱۵:۲۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - امروز یک‌شنبه نه دی ماه در دانشگاه علوم تحقیقات شاهد تجمعات اعتراضی در واکنش به کشته شدن تعدادی از دانشجویان اتوبوس علوم تحقیقات به مسئولین بودیم. شایعه‌ها حاکی از آن است که موقع عبورماشین محمدمهدی طهرانچی رئیس کل دانشگاه آزاد تعدادی از دانشجویان سد راه عبور او شده و به ناچار برای فرار از دست آن‌ها با تعداد اندکی از آنان برخورد داشته که باعث حضور آمبولانس در دانشگاه شده است. 

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری (معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی) در واکنش به خبر زیر گرفتن چند دانشجو توسط خودروی یکی از مسئولان دانشگاه آزاد گفت: این مسائل ساختگی است و می‌خواهند فضا را ملتهب کنند.

وی با تکذیب این خبر گفت: مگر فقط یک ماشین در محوطه دانشگاه وجود دارد؟ صدها ماشین در اینجا هستند.این مساله به هیچ وجه صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

 

 

 
 
 
 
برخورد ماشین طهرانچی با دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات
 
اخبار تکذیبیه
 
برخورد خودروی رئیس دانشگاه آزاد با دانشجویان تکذیب شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، انتساب فیلم منتشر شده به طهرانچی را تکذیب کرد.

رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگویی ضمن تکذیب انتساب فیلم منتشر شده از خودروی رئیس دانشگاه آزاد، گفت:‌ فیلم منتشر شده کاملا تکذیب می‌شود و متعلق به رئیس دانشگاه آزاد نیست و به‌هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: آقای طهرانچی رئیس دانشگاه هم‌اکنون در محوطه واحد علوم تحقیقات حضور دارد و در حال صحبت کردن با تک تک دانشجویان و دلجویی از آنها است و نقطه نظرات دانشجویان را می‌شنود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی