تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

پیام‌تسلیت‌های سران نظام درپی درگذشت دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات

سران نظام از جمله رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت در پیام‌های جداگانه درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات را تسلیت گفتند.

کد خبر: ۱۷۲۶۱
۰۸:۵۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - ظهر روز گذشته سه شنبه چهارم دی ماه در اثر تصادف اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد 9 نفر از دانشجویان کشته و تعدادی نیز مجروح شدند. درهمین ارتباط سران نظام از جمله مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری، معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت بهداشت، سپاه پاسداران، فراکسیون امید و... در پیام‌هایی جداگانه درگذشت دانشجویان را تسلیت گفتند.
 
رهبر انقلاب درگذشت دانشجویان را تسلیت گفتند

 در متن این پیام آمده است:

 بسمه تعالی

حادثه‌ی مصیبت بار امروز که به درگذشت هشت نفر از دانشجویان عزیز و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید بسیار دردآور و تأسف‌بار است. اینجانب ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان و عموم جامعه‌ی دانشگاهی، به همه‌ی بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض میکنم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت مینمایم و از خداوند صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار طلب میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۹۷/۱۰/۰۴
 
پیام تسلیت رئیس جمهور در پی حادثه‌ درگذشت دانشجویان واحد علوم تحقیقات

در این پیام آمده است: حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که به جان باختن و مصدومیت تعدادی از دانشجویان عزیز کشورمان انجامید، موجی از تاسف و اندوه برای مردم شریف ایران اسلامی پدید آورد.

از خداوند متعال برای درگذشتگان این رویداد تلخ که فرزندان ملت و سرمایه های ارزشمند آینده کشور بودند، رحمت واسعه الهی، برای خانواده های مصیبت دیده صبر و اجر و برای مصدومین شفای عاجل مسالت دارم.

ضروری است مسوولین امر، ضمن بررسی دقیق علت این سانحه، تمام راهکارهای لازم برای عدم تکرار اینگونه حوادث را تمهید و اجرا کنند و رسیدگی های پزشکی و درمانی لازم برای بهبود هر چه سریعتر آسیب دیدگان مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری درگذشت دانشجویان واحد علوم تحقیقات را تسلیت گفت

متن پیام دکتر جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هم میهنان عزیزمان شد،‌ موجب تأثر و تألم فراوان گردید. 

این مصیبت دردناک را به خانواده این عزیزان و همه ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم. از خداوند بزرگ برای درگذشتگان مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای مجروحان حادثه آرزوی شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم. 

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور
 
ظریف درگذشت تعدادی از دانشجویان را تسلیت گفت
 
 متن  پیام محمد جواد ظریف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر حزن انگیز و تلخ درگذشت و مجروح شدن تعدادی از جوانان و دانشجویان عزیز در سانحه ای هولناک موجب تاسف و تاثر عمیق  اینجانب شد. لازم می دانم این مصیبت بزرگ را به محضر مردم شریف و صبور ایران، خانواده های داغدار و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت عرض کرده، شفای عاجل مجروحان این حادثه را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت نمایم.
 
تندگویان: کاش به احترام دانشجویان عزای عمومی اعلام کنیم

محمدمهدی تندگویان در صفحه توئیتر خود نوشت:

‏«سالهای گذشته دانشجوی همین واحد از دانشگاه آزاد بودم و باور مرگ دانشجویان آنهم این چنین دردناک تلخ است. تسلیت گفتن به خانواده‌های داغدار و همدردی وظیفه ماست، ولی باید روزی برسد که دانشگاه و مدارس شاهد این فجایع نباشند. کاش به احترام ⁧‫دانش‌آموزان‬⁩ و ⁧‫دانشجویان‬⁩ اعلام عزای عمومی کنیم.»
 
پیام تسلیت سپاه به مناسبت جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد

 در پی جان باختن تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه غم انگیز و مصیبت‌بار جان باختن ۹ تن از دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران و زخمی شدن تعدادی دیگر از آنان در حادثه واژگونی اتوبوس موجب تاثر و تاسف پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و جامعه دانشگاهی و آرزوی صبر و شکیبایی برای آنان، علو درجات درگذشتگان و سلامتی و شفای عاجل مجروحین حادثه را از درگاه خداوند متعال طلب می کند.
 
عارف: مسئولان دانشگاه آزاد پاسخگوی واقعه تلخ باشند

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در پیامی اظهار کرد: هنوز یک هفته از فاجعه دردناک آتش گرفتن تعدادی از دانش‌آموزان عزیز در زاهدان نمی‌گذرد که حادثه دلخراش اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به درگذشت تعدادی از سرمایه‌های گرانقدر کشورمان شد.

عصر امروز در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات درخصوص این حادثه گزارش اولیه‌ای ارائه و قرار شد دو تن از همکارانم در کمیسیون ضمن بررسی‌های همه‌جانبه و صحبت با مسئولان دانشگاه آزاد و دانشجویان، گزارش تکمیلی برای کمیسیون آموزش و تحقیقات آماده کنند.

مطمئناً مسئولان دانشگاه آزاد باید پاسخگوی این واقعه تلخ باشند و شایسته نیست با جان دانشجویان عزیز که سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند از سوی سهل‌انگاری و بی‌تدبیری بازی شود.

ضمن تسلیت درگذشت عزیزان دانشجو، به خانواده‌های محترم آنان و جامعه دانشگاهی کشور برای بازماندگان آنان صبر و اجر از خداوند منان مسألت می‌کنم و امیدوارم با تلاش پرسنل زحمتکش بهداشت ودرمان کشور مصدومین این حادثه به بهبودی کامل دست پیدا کنند.
 
پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت تعدادی از دانشجویان

متن پیام تسلیت دکتر هاشمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز اشک چشمان مردم این سرزمین در غم از دست دادن  گل‌های نوشکفته‌مان در زاهدان خشک نشده که خبر واژگون شدن اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد، داغ دیگری بر دل‌ها نشاند

ضمن عرض تسلیت درگذشت تنی چند از آینده‌سازان و سرمایه‌های بی‌بدیل کشور به خانواده‌های ارجمندشان و آرزوی شفای مصدومان، به اطلاع هموطنان می‌رسانم، مراحل درمان فرزندان‌ عزیزمان با نظارت قائم مقام اینجانب و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت، به دقت پیگیری می‌شود.

امید که از این پس با مدیریت مناسب، شاهد حوادثی چنین دردناک و از دست دادن کودکان عزیز و جوانان برومندمان نباشیم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 
فراکسیون امید علت سانحه دانشگاه علوم تحقیقات را ریشه‌یابی می‌کند

در پیام تسلیت فراکسیون امید مجلس به مناسبت درگذشت جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات آمده است:

«إنا لله وإنا إلیه راجعون

حادثه جانکاهی که امروز در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران برای دانشجویان عزیزمان رخ داد و موجب جان‌باختن تعدادی از این عزیزان شد قلب مردم عزیزمان را جریحه دار کرد.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به محضر مردم شریف ایران اطمینان می‌دهد تا ریشه‌یابی علت این نوع سوانح و اطمینان از ارتقای اصول ایمنی در دانشگاه‌ها و مدارس دست از پیگیری برنداشته و مطالبه به حق مردم عزیز را در این موضوع پیگیری کند.

برای دانشجویان عزیز از دست رفته رحمت و غفران الهی را مسالت داریم و از خداوند شفای عاجل مجروحان این حادثه دردناک را خواستاریم.

صبر بر این مصیبت دردناک جز با عنایت حضرت حق امکان‌پذیر نیست.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی»
 
آملی لاریجانی: دادستان کل کشور نظارت لازم را در رسیدگی سریع به حادثه اتوبوس به عمل آورد

 متن پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد.

این حادثه تلخ و غم انگیز ضرورت توجه بیش از پیش را از سوی متولیان امر نشان می دهد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه و تسلیت به مردم شریف ایران از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

ضروری است دادستان کل کشور نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه
 
رییس صداوسیما درگذشت دانشجویان را تسلیت گفت

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در پیام عبدالعلی علی‌عسکری آمده است:

«انالله وانا الیه راجعون

درگذشت جمعی از فرزندان عزیزمان را در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران تسلیت عرض میکنم.

از درگاه خداوند تعالی برای این رهروان علم و دانش رحمت و مغفرت و برای خانواده های داغدار آنها صبر و اجر مسئلت دارم.»
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی