تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برهم صالح: نابودی تروریسم از عراق و به دست قهرمانان ما آغاز شد

رئیس جمهور عراق ضمن سخنرانی به مناسبت سالگرد میلاد مسیح تصریح کرد، ریشه کن سازی تروریسم در عراق و به دست قهرمانان عراقی صورت گرفت.

کد خبر: ۱۷۲۰۰
۱۰:۰۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - برهم صالح، رئیس جمهور عراق گفت، حمله به مسیحیان و مردم دیگر ادیان توسط تکفیری‌ها و تروریست‌ها وحشیانه بود و مسیحیان عراق با سختی‌ها مقابله کردند و پایبندی ملی و انسانی آنها بسیار مستحکم بود.

وی افزود،‌ عراقی‌ها با این همبستگی، موضع‌گیری مرجعیت دینی، حمایت همپیمانان و نیروهای خود توانست بر تروریست‌ها پیروز شود و آنها را بیرون براند.

صالح بر اهمیت تلاش برای تامین مستلزمات بازسازی عراق، برقراری امنیت، مبارزه با فساد، مقابله با مشکلات اقتصادی، اداری و سیاسی و ساخت عراق دموکراتیک متحد برپایه قانون اساسی تاکید کرد.

وی گفت، مادامی که مردم استان نینوا، ایزدی‌ها، مسیحیان، ترکمان‌ها و غیر آنها آواره هستند، آرامش و راحتی مفهومی نخواهد داشت و عراقی‌ها در برابر دولت جدیدی قرار دارند که می‌تواند خطوط کلی عراق در دوره پسا داعش را ترسیم کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی