تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مهدی قائدی ۱۲۰ ساعت قبل از قتل غیر عمد جنایت دیگری انجام داده بود

برگه توقیف خودروی مهدی قائدی نشان می‌دهد او پیش از تصادف بوشهر سابقه رانندگی بدون گواهینامه در پلیس راهور دارد.

کد خبر: ۱۷۱۴۷
۱۳:۳۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال روز ۱۲ دی ماه سال جاری به اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت خانواده مرحوم احمد رضا شاکر فرا خوانده شد.

چندی قبل دادسرای بوشهر قرار مجرمیت وی را در پرونده تصادف و رانندگی بدون گواهینامه صادر کرد و پرونده راهی دادگاه کیفری شد.

مهدی قائدی در ابتدا منکر رانندگی شد و پس از بررسی شواهد دادسرا قرار مجرمیت وی را با احراز رانندگی وی صادر کرد، اما نکته جالب توجه در این پرونده تکرار یک جرم مشابه در فاصله چند روز از سوی مهدی قائدی است.

مهدی قائدی در تاریخ ۴ دی ماه نود و شش توسط پلیس متوقف شد و به دلیل نداشتن گواهینامه، خودروی وی به پارکینگ منتقل شده بود.

خودروی نامبرده یک ۲۰۶ سفید رنگ بوده و در نامه زیر جزئیات این اتفاق و درخواست تعیین تکلیف این خودرو از سوی پلیس راهور به مراجع قضایی ارسال شده است.
 
مهدی قائدی ۱۲۰ ساعت قبل از قتل غیر عمد جنایت دیگری انجام داده بود

این نامه ممهور به نشان ستاد ترخیص خودرو است که در تاریخ ۴ بهمن ماه همان سال یعنی یک ماه بعد از اتفاق فوق حکم به آزادی خودرو داده است.

مهدی قائدی بعد از ترخیص خودرو آنهم بدون گواهینامه ۵ روز بعد بامداد روز دوشنبه ۹ بهمن ماه نود و شش پشت فرمان نشست و بعد از سانحه به دلیل سرعت زیاد یک سرنشین خودرو به نام احمد شاکر جان خود را از دست داد.

در ابتدا مهدی قائدی منکر رانندگی شد و پس از آن شواهد و قرائن بر رانندگی وی دلالت کرد و این موضوع برای مسولان قضایی محرز گردید لذا قرار مجرمیت وی صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال و روز ۱۲ دی ماه اولین جلسه دادگاه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی