تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

دستگیری ۵۴۴ سارق و مال‌خر در طرح رعد ۱۱ پلیس پایتخت

News Image Lead

یازدهمین مرحله از طرح رعد برای مبارزه با سارقان، خریداران اموال مسروقه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در تهران با همکاری ۱۱ سرکلانتری، ۸۵ کلانتری و پاسگاه در تهران  به اجرا درآمد و ۲۳۵ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه سارقان، قاچاقچیان و مالخران صادر شد.

کد خبر: ۱۷۱۳
۰۹:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی - رئیس پلیس پایتخت- با بیان اینکه در این طرح 544 نفر از سارقان و مالخران دستگیر شدند، افزود: 45 باند از سارقان متلاشی و 325 دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه از سارقان کشف شده است.وی با بیان اینکه همچنین 330 خرده فروش مواد مخدر نیز از خیابان، پارک‌ها و کوچه‌ها طی 24 ساعت گذشته جمع‌آوری شدند، اضافه کرد:‌ در همین راستا 23 کیلو و 941 گرم مواد مخدر کشف شده است. 45 قاچاقچی کالا نیز دستگیر شدند. همچنین زوج جوانی در مترو دستگیر شدند که ده‌ها مورد کیف قاپی در پرونده خود داشتند. در طرح رعد 11 یک کلت کمری، یک کلت شکاری و 6 سلاح سرد هم کشف شده است. ارزش ریالی تمامی اموال کشف شده از سوی سارقان و قاچاقچیان 8 میلیارد تومان است.

گفت و گو با متهمان
 طرح رعد 11 پلیس پایتخت در حالی اجرا شد که 330 خرده فروش مواد مخدر و 544 سارق دستگیر شدند.یکی از متهمانی که در جریان این طرح دستگیر شد زنی 30 ساله است که با همدستی یک مرد وسایل داخل خودرو را سرقت می‌کردند. وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» گفت:در یک میهمانی شبانه با شوهرم که 28 سال از خودم بزرگتر بود آشنا شدم. او کارخانه دار بود و پول خوبی درمی آورد اما هر چه  گیرش می‌آمد  خرج دوست و رفقایش می‌کرد. همین باعث شد بعد از 4 سال از او جدا شوم.

با کامران- همدستت- چطور آشنا شدی؟
چند وقتی است که به‌عنوان راننده خودروهای اینترنتی کار می‌کنم. چندباری خودروام خراب شد و به تعمیرگاهی در جنوب تهران رفتم. کامران دوست مرد تعمیرکار بود و چند باری از من خواست تا وسایلی را برای او جا به جا کنم. اوایل نمی‌دانستم وسایل سرقتی است اما بعد از مدتی متوجه ماجرا شدم.

چرا با او همدست شدی؟
به پیشنهاد کامران چون دست فرمانم خیلی خوب بود از من خواست با او همدست شوم. بعد از سرقت وسایل داخل خودروها، بلافاصله سوار خودروی من می‌شد و راهی مخفیگاهمان می‌شدیم.

چقدر به تو پول می‌داد؟
پول بنزینم و 20 تا 25 هزار تومان.
 
سرقت تلویزیون‌های مدل بالا
دو سابقه سرقت دارد و این بار هم به خاطر سرقت اینترنتی بازداشت شده است. او تخصص اش فقط سرقت تلویزیون‌های مدل بالاست.

نقشه سرقتت چطور بود؟
در سایت دیوار و شیپور به‌دنبال فروشندگان تلویزیون بودم. با دیدن سوژه مناسب با آنها قرار می‌گذاشتم و برای سرقت تلویزیون‌ها دو شگرد به‌کار می‌بردم.

شگردهایت چه بود؟
قبل از اینکه به سر قرار بروم از داخل خانه و با استفاده از رایانه فیش‌های پرداخت جعلی بانک درست می‌کردم. به محل قرار که می‌رفتم می‌گفتم قبل از اینکه شما بیایید کارت به کارت کردم و فیش را به آنها می‌دادم. شگرد دیگرم این بود که آدرس محل را می‌دادم و با موتور در محل حاضر می‌شدم، بعد از تحویل تلویزیون به فروشنده می‌گفتم با خودرواش دنبالم بیاید تا به بانک برویم و پول را به حسابش واریز کنم اما در مسیر از دست او در می‌رفتم و با هماهنگی که با یکی از دوستانم کرده بودم او تلویزیون را از محل انتقال می‌داد.

چرا سرقت می‌کردی؟
به خاطر اعتیاد؛ از 13 سالگی روزگارم سیاه شد. حتی زنم از من طلاق گرفت و عاقبتم دزدی شد.

منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی