تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
با آگاهی از لباس هایتان نگهداری کنید؛

اتیکت لباس ها چه می گویند؟

چقدر به اتیکت لباسی که می‌خرید توجه یا حتی نگاه کرده‌اید؛ به شکل و نمادهایی که روی آن است دقت کرده‌اید؟ اتیکت هر لباس تکه پارچه سفید رنگ کوچکی است که درون لباس‌ها دوخته می‌شود. اتیکت حکم شناسنامه‌ی لباس را دارد و برای این‌که بتوان ظاهر نو و خوب لباس را برای مدت بیشتری حفظ کرد، لازم است که ویژگی خاص هر لباس را بشناسیم. برای این‌کار باید به اتیکت لباس توجه کرد.

کد خبر: ۱۷۱۱۱
۰۹:۴۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوزـ  برچسب لباس‌ها، تکه­‌ای پارچه­‌ی معمولا سفید است که در گوشه­‌ی پایین لباس دوخته و روی آن نمادهایی درج می‌­شود. هر یک از نمادهای روی برچسب لباس‌ها به دستورالعمل خاصی برای نوع شوینده، روش شستن، خشک کردن و غیره دلالت دارند. پیروی کردن از این اطلاعات، استفاده و نگهداری از لباس بر اساس دستورالعمل آن، باعث می­‌شود که عمر لباس­‌ها بیشتر شود و مدت زمان بیش­تری بتوان از آن­‌ها استفاده کرد.

 

برچسب لباس

 

باید توجه کرد که هرگونه لباس با توجه به نوع پارچه­‌ی آن، ویژگی­‌های خاصی دارد. برای این­‌که هنگام شستشو یا خشک کردن، بافت لباس‌ها آسیب نبیند، باید از اطلاعات برچسب لباس‌ها به عنوان بهترین راهنما استفاده کرد. تولیدکنندگان نیز باید در نظر داشته باشند که برچسب متناسب با لباس را به کار ببرند تا مصرف­‌کننده بتواند به بهترین نحو از محصولات آن­‌ها استفاده کند.

 

برچسب لباس

 

در جدول زیر علایم بین­‌المللی که روی برچسب لباس‌­ها حک می‌­شود، آورده شده است.

 

جدول علایم بین‌المللی برچسب لباس‌ها

اتیکت لباس ها چه می گویند؟

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی