تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
کد خبر: ۱۷۰۶۲

عکس/ فریاد خوشحالی میگل هررا

۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
 به نقل از خبرگزاری ایران پارس فوتبال :
یکی از ماندگارترین صحنه های جام جهانی ۲۰۱۴، شادی تماشایی میگل هررا سرمربی وقت تیم ملی مکزیک بعد از پیروزی تیمش مقابل کرواسی بود. تیم ملی مکزیک در دیدار پایانی مرحله گروهی موفق شد با نتیجه ۱-۳ کرواسی را مغلوب کرده و جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد و شادی بعد از صعود میگل هررا سوژه تصاویر مهیجی برای عکاسان حاضر در برزیل در سال ۲۰۱۴ شده بود.
حالا در این فصل باشگاه کلاب آمریکا با برتری ۰-۲ برابر کروز آزل برای سیزدهمین بار فاتح رقابت های لیگ مکزیک شد و اگرچه این باشگاه به پرافتخارترین تیم مکزیک تبدیل گشت، اما سوژه مهم این مسابقه شادی منحصر به فرد میگل هررا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش است که همگان را به یاد خوشحالی او بعد از صعود مکزیک به مرحله یک هشتم در جام جهانی ۲۰۱۴ انداخت.
البته این رفتار میگل هررا به مذاق هواداران کروز آزل خوش نیامد اما به هر حال سرمربی سابق تیم ملی مکزیک یک بار بعد از به ثمر رسیدن گل از سوی شاگردانش به نوعی از خود بی خود شده و شادی منحصر به فردی در کنار زمین از خود ارائه داد.
این در حالیست که اخیرا یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به دلیل جشنی مشابه میگل هررا بعد از گلزنی اوریگی برابر اورتون، هشت هزار پوند جریمه شده بود.
عکس/ فریاد خوشحالی میگل هررا
 منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: