تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حسینی به صحبت‌های جوکار در گفتگو با "دیدارنیوز" واکنش نشان داد؛

مجید حسینی: حاضر به مناظره با جوکار هستم!

News Image Lead

گفتگوی دیدارنیوز با جوکار مدیرعامل انتشارات گاج با واکنش‌ها و حواشی مختلفی روبرو شد. سیدمجید حسینی استاد دانشگاه تهران و فعال اجتماعی در حوزه مسائل آموزشی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اسکرین شاتی از صحبت‌های جوکار درباره خودش به صحبت‌های او واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۶۸۹۹
۱۶:۳۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷
دیدارنیوز – گفتگوی دیدارنیوز با جوکار مدیرعامل انتشارات گاج با واکنش‌ها و حواشی مختلفی روبرو شد. طبیعتا عده‌ای مخالف صحبت‌های او بوده و هستند و عده‌ای دیگر با او هم نظر. در شبکه‌های اجتماعی این واکنش‌ها ادامه داشت تا اینکه سیدمجید حسینی استاد دانشگاه تهران و فعال اجتماعی در حوزه مسائل آموزشی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اسکرین شاتی از صحبت‌های جوکار درباره خودش به این مباحث واکنش نشان داد:

«آقای ابوالفضل جوکار؛ رییس یکی از بزرگترین موسسات مافیای کنکور تحت عنوان گاج؛ طی حمله‌ای تند در مصاحبه با یک خبرگزاری
چند نکته را در مورد من گفت:
۱. حسینی پوپولیست است.
۲. مباحث سطحی و غیر کارشناسی مطرح می‌کند.
۳. چون اعلام کرده که مافیای کنکور روزی یک میلیارد تومان به صدا و سیما می دهند، بی دین و ایمان است، چون موسسه من آخرین قراردادش بیست و شش میلیارد تومان است.
در همین جا اعلام می‌کنم، به نام بیش از چهارده میلیون دانش آموز بی گناه که سالانه زیر پای موسسات مافیایی کنکور له می‌شوند و بیش از هشت هزار میلیارد تومان پول خرج می‌کنند؛ آماده مناظره با ایشان هستم، تا نشان دهم اگر من با انتشار اطلاعات ایشان و اعضای مافیای کنکور دین و ایمان ندارم؛ این موسسات از انسانیت خالی‌اند. یا علی.#مافیا #کنکور #مناظره»
 
مجید حسینی: حاضر به مناظره با جوکار هستم!
 
مجید حسینی: حاضر به مناظره با جوکار هستم!

 
حدود ۳۰ هزار نفر این متن را در صفحه حسینی دیده و لایک کرده‌اند و در کامنت‌ها بحث‌های مختلفی که اکثرا در حمایت از حسینی بود شکل گرفت، حدود ۲ هزار کامنت. نکته اصلی در واکنش حسینی اعلام آمادگی برای مناظره با جوکار است. دیدارنیوز این آمادگی را دارد که شرایط برگزاری این مناظره را فراهم کند. شفاف سازی در این حوزه می‌تواند بسیاری از مسائل و بحران‌های تعلیم و تربیت در ایران را مشخص کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی