تیتر امروز

مهدی مطهرنیا: زمینه‌های فدرالیسم در ایران مهیا نیست/ چرا آینده ایران؛ نه ایرانِ آینده؟/ ایران، کشور نشاط، جشن و امید بود
در نشست گفتمان عمومی؛ مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی مطرح شد

مهدی مطهرنیا: زمینه‌های فدرالیسم در ایران مهیا نیست/ چرا آینده ایران؛ نه ایرانِ آینده؟/ ایران، کشور نشاط، جشن و امید بود

نشست گفتمان عمومی، مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی با حضور مهدی مطهرنیا، رئیس پژوهشکده آینده پژوهی سیمرغ به میزبانی دیدارنیوز برگزار شد.
امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تار مو/ تقیه‌ علما، دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم
در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تار مو/ تقیه‌ علما، دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم

در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمدتقی اکبرنژاد مجتهد و مدرس حوزه، در ادامه موضوع "نقش خدا و مردم در تحولات اجتماعی" به تاثیر تقیه در کنش علماء دین پرداختیم.
محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه

این هشتاد و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مناظره‌های پزشکیان و جلیلی چقدر بیننده داشت؟

محسن شاکری‌نژاد، رییس مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد که بیش از ۳۵ میلیون نفر، بیننده دو مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بوده‌اند.

کد خبر: ۱۶۸۳۱۰
۱۷:۴۲ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

دو مناظره مرحله دوم انتخابات چقدر بیننده داشت؟

دیدارنیوز: بیش از ۳۵ میلیون نفر، بیننده دو مناظره مرحله دوم انتخابات بوده‌اند و این رقم در مقایسه با دوره سیزدهم در سال ۱۴۰۰، ۶ درصد افزایش داشته است.

محسن شاکری‌نژاد، رییس مرکز تحقیقات صداوسیما این خبر را در شبکه خبر و بر اساس نظرسنجی‌هایی که دو روز پس از کشیده شدن انتخابات به دور دوم (روز یکشنبه) انجام شده، اعلام کرده است.

گزارش‌های نظرسنجی دوره قبل مرکز تحقیقات در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که مخاطبان مناظرات آن دوره، ۵۰/۵ بود که حاکی از افزایش ۶ درصدی مخاطب مناظره‌ها در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
پرطرفدارترین ها