تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

شناسایی ۳۰۰ متکدی در سطح شهر کرمان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کرمان با بیان اینکه طرح ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان براساس مصوبه استانداری در دستور کار قرار گرفته و برای آغاز کار شهر کرمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از پنجم آذرماه جاری که کار جمع‌آوری متکدیان در شهر کرمان آغاز شده، ۱۲۶ نفر جمع‌آوری شدند که ۱۹ نفر از آن‌ها کودکان زیر ۱۸ سال و ۱۸ نفر از آن‌ها افغانی بودند که تحویل اردوگاه افاغنه شدند.

کد خبر: ۱۶۷۵۴
۱۲:۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی سلاجقه امروز 27 آذرماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان درباره جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر اظهار کرد: 300 نفر متکدی در سطح شهر کرمان شناسایی شده که از این تعداد 180 نفر مرد و 120 نفر زن هستند.

وی افزود: همچنین حدود 140 نفر کودک کار و خیابانی زیر 18 سال شناسایی شده‌اند که 120 نفر از آنها افغانی هستند.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی و جمع آوری متکدیان براساس مصوبه استانداری در دستور کار قرار گرفته و برای آغاز کار شهر کرمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از پنجم آذرماه جاری که کار جمع آوری متکدیان در شهر کرمان آغاز شده، 126 نفر جمع آوری شدند که 19 نفر از آنها کودکان زیر 18 سال و 18 نفر از آنها افغانی بوده که تحویل اردوگاه افاغنه شدند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کرمان با بیان اینکه 34 نفر زن متکدی، 10 نفرشان به دلیل مشکلات خاص، تحویل گرمخانه شده‌اند، گفت: از 72 نفر متکدی مرد نیز 10 نفر افغانی بوده‌اند و مابقی مردان اکثرا معتاد بوده‌اند.

در این نشست در زمینه مشکلات اجرای این طرح بحث و از سوی رئیس کل دادگستری بر انجام وظایف از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی