تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

شهردار تهران: دریافت رشوه در شهرداری را به ۱۳۷ اطلاع دهید

شهردار تهران از شهروندان خواست که دریافت رشوه در شهرداری تهران را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مطمئن باشند که شهرداری با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۷۵۱
۱۲:۰۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - پیروز حناچی در حاشیه مراسم  امضای تفاهم نامه میان سازمان بسیج شهرداری و آتش نشانی تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره‌ این که نحوه مواجهه شهروندان با درخواست‌هایی مانند درخواست رشوه در انجام امور اداری از سوی ماموران شهرداری چه باید باشد، گفت: چنین اتفاقی در هر فضایی ممکن است بیافتد و اگر در شهرداری تهران چنین اتفاقی رخ دهد حتما با آن برخورد خواهیم کرد و از شهروندان نیز می‌خواهم که حتما این موضوع را به شهرداری تهران گزارش کنند.

وی درباره‌ این که آیا شهرداری در رتبه‌ی اول دریافت رشوه قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین مساله‌ای را تایید نمی‌کنم و قویا آن را رد می‌کنم البته در ارزیابی‌های ما گزارش‌هایی در این خصوص وجود دارد.

حناچی درباره اینکه چرا امروز با دوچرخه در محل کار حاضر نشده است، گفت: امروز به دلیل بارندگی از تاکسی برای حضور در محل کار استفاده کردم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی