تیتر امروز

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران

این چهاردهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خیابان جنگ و گفتمان صلح!
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران»

خیابان جنگ و گفتمان صلح!

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی جالب از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران» تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.
انتصاب

کوروش مقدم، به عنوان مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور منصوب شد

بنا به پیشنهاد امیر میرزارضایی، معاونت فرهنگی هنری و روابط عمومی و موافقت احمد کرمی، دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور، کوروش مقدم به عنوان مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور منصوب شد.

کد خبر: ۱۶۶۸۲۴
۱۸:۰۶ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

کوروش مقدم، به عنوان مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور منصوب شد

دیدارنیوز: کوروش مقدم به عنوان مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور منصوب شد.

بنا به پیشنهاد امیر میرزارضایی، معاونت فرهنگی هنری و روابط عمومی و موافقت آقای دکتر احمد کرمی دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور، آقای کوروش مقدم مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور منصوب شد.

طی گزارش از سوی آقای احمد کرمی، دبیر کل اعلام شد؛

جناب آقای کوروش مقدم

احتراما با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و پشتکاری که در جنابعالی سراغ دارم به موجب این ابلاغ به عنوان "مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور" منصوب می‌شوید.

روابط عمومی به عنوان پیشخوان جامعه کارگری وظیفه اطلاع رسانی، انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم به مسئولان و انعکاس شایسته فعالیت‌های حوزه کار و کارگر را بر عهده دارد؛ بنابراین انتظار می‌رود با ارتباط موثر و مطلوب با معاونت‌ها، مدیران ستادی، دبیران استان‌ها جامعه اسلامی کارگران کشور و کارشناسان، بویژه اصحاب فرهنگ و هنر تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، ارباب جراید، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی نسبت به انعکاس مطلوب و صحیح رویداد‌های پیرامونی و اتفاقات درون دستگاهی، شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی روابط عمومی باشیم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه اسلامی کارگران کشور موفق و مؤید باشید.

ضمنا، از سوی معاون فرهنگی و هنری یادآور می‌شود، پیش از این آقای سعید اسلام‌زاده این مسئولیت را در جامعه کارگری عهده دار بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی