تیتر امروز

علی نوری: نسل امروز برای رسیدن به اهداف تعریف شده حاکمیت کاری نمی‌کند/ مشارکت اجتماعی زمانی اتفاق می‌افتد که تبعیض نباشد/ امید مردم زمانی از بین رفت که فهمیدند که حاکمیت رای می‌خواهد نه مشارکت
گفت و گوی دیدار در برنامه «تیتر» با یک جامعه شناس

علی نوری: نسل امروز برای رسیدن به اهداف تعریف شده حاکمیت کاری نمی‌کند/ مشارکت اجتماعی زمانی اتفاق می‌افتد که تبعیض نباشد/ امید مردم زمانی از بین رفت که فهمیدند که حاکمیت رای می‌خواهد نه مشارکت

دکتر علی نوری استاد دانشگاه و جامعه شناس یکی دیگر از مهمان‌های برنامه «تیتر» بود؛ او در این گفت‌و‌گو به موضوعات مهمی مانند تبعیض، شکاف اجتماعی و ... اشاره کرد. او معتقد است: نسل جوان برای اهدافی...
مانور نظامی اسرائیل و آمریکا در پاسخ به رزمایش ایران/ رئیس‌جمهور ونزوئلا: برای پیروزی آماده‌ایم/ اعلام رتبه‌‌بندی کیفیت زندگی کشورها در سال ۲۰۲۵
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مانور نظامی اسرائیل و آمریکا در پاسخ به رزمایش ایران/ رئیس‌جمهور ونزوئلا: برای پیروزی آماده‌ایم/ اعلام رتبه‌‌بندی کیفیت زندگی کشورها در سال ۲۰۲۵

این صد و سی و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز پنجشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مظلومیت امروز حضرت زهرا؛ چون دوست کم توجه است شکایت کجا بریم!؟
ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر

مظلومیت امروز حضرت زهرا؛ چون دوست کم توجه است شکایت کجا بریم!؟

ایمان و اردات قلبی نسبت به دخت پیامبر گرامی اسلام و همسر مکرمه امام علی و مادر امام حسن و حسین بی نهایت است و برابر دستور قرآن و امر رسول خدا در محبت به او و اهل بیتش اگر کمی بخل بورزیم خاسر...

اینستاگرام از تبلیغات اجباری و آزاردهنده پر می‌شود!

اینستاگرام به تازگی شروع به آزمایش تبلیغات اجباری کرده است. حرکتی که شاید درآمد خوبی را عاید توسعه‌دهندگانش بکند، اما می‌تواند تجربه کاربری را به شدت تحت تأثیر بگذارد.

کد خبر: ۱۶۶۵۶۸
۱۰:۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

اینستاگرام از تبلیغات اجباری و آزاردهنده پر می‌شود!

دیدارنیوز: شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات اجباری بین پست‌ها و استوری‌ها مثل یوتیوب است که کاربران را مجبور به دیدن می‌کند.

این تبلیغات که نمی‌توانند توسط کاربران نادیده گرفته شوند، به منظور افزایش درآمد تبلیغاتی این پلتفرم طراحی شده‌اند. با این حال، نگرانی‌هایی درباره واکنش کاربران و تأثیر آن بر رضایت و تعامل آن‌ها وجود دارد. برخی معتقدند که این نوع تبلیغات می‌تواند کاربران را از اینستاگرام دور کرده و به پلتفرم‌های دیگر هدایت کند.

تبلیغات اجباری اینستاگرام، چیزی که همیشه از آن می‌ترسیدیم!

اینستاگرام به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های بزرگ اجتماعی، همواره به‌دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد از طریق تبلیغات بوده است. با این حال، اجرای تبلیغات اجباری رویکرد بسیار نامطلوبی است که هیچ کاربری آن را دوست نخواهد داشت.

بسیاری از کاربران از تبلیغات میان‌پستی و استوری‌ها استفاده می‌کنند، اما عدم امکان رد کردن این تبلیغات می‌تواند باعث نارضایتی و کاهش تجربه کاربری شود.

اینستاگرام از تبلیغات اجباری و آزاردهنده پر می‌شود!

یکی از نگرانی‌های اصلی در این باره، این است که این نوع تبلیغات می‌تواند به کاهش تعامل کاربران با دیگر محتوا‌ها منجر شود. اگر کاربران مجبور به دیدن تبلیغات غیرقابل رد کردن شوند، ممکن است زمان کمتری را برای تعامل با پست‌ها و استوری‌های دوستان و صفحات مورد علاقه خود صرف کنند.

اما در سمتی دیگر، این اتفاق خوبی برای صاحبان تبلیغات است و قطعاً از چنین موضوعی استقبال می‌کنند؛ چرا که تبلیغات آن‌ها به‌طور تضمینی دیده خواهد شد. این می‌تواند منجر به افزایش هزینه تبلیغات در اینستاگرام شود، زیرا تبلیغ‌دهندگان حاضرند مبلغ بیشتری برای نمایش تبلیغات خود بدون امکان رد شدن بپردازند.

در نهایت، نتیجه این آزمایش‌ها و واکنش کاربران می‌تواند نقش مهمی در تعیین آینده تبلیغات در اینستاگرام ایفا کند. اینستاگرام باید به دقت نظرات و بازخورد‌های کاربران را بررسی کند تا تعادل مناسبی بین افزایش درآمد و حفظ تجربه کاربری پیدا کند. اگر صاحب پیج اینستاگرامی و افزایش فالوور اینستاگرام باشید، این تغییر می‌تواند به ضرر شما تمام شود!

منبع: گجت‌نیوز

ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۲۳ آذر
امروز يکشنبه ۲۳ آذر
امروز يکشنبه ۲۳ آذر
امروز يکشنبه ۲۳ آذر