تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
۴ برابر لذت بیشتر با اولین دوربین چهارگانه جهان؛

اولین دوربین چهارگانه جهان

اولین دوربین چهارگانه جهان، عکس‌هایی زیبا بگیرید. در صفحه نمایش نامحدود ۶.۳ اینچی و صدای فراگیر Dolby Atmos غرق شوید؛ و با طراحی شیک و ارگونومیک این گوشی، در حین ارتباط با دیگران، راحتی را در دستانتان احساس کنید.

کد خبر: ۱۶۶۲۹
۰۹:۳۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ با تلفن‌های Galaxy A9 که در رنگ‌های گوناگون عرضه می‌شود، از سبک زندگی فوق‌العاده متنوع خود لذت ببرید. .طراحی ویژه برای انجام کارهای بیشتر

اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه در جهان

برای گرفتن عکس‌های حیرت‌انگیز، چهار برابر راه جدیدتر کشف کنید. Galaxy A9 به‌واسطه داشتن چهار دوربین عقب، تقریباً هر لحظه‌ای را ثبت می‌کند. و با قابلیت‌های هوشمند، مانند «بهینه‌ساز صحنه» و «تشخیص عیب و نقص»، کیفیت عکس‌هایتان را بدون درد سر بهبود می‌بخشد.

اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه در جهان

دیدی کاملاً باز را به شما ارائه می‌دهد

دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، با ارائه زاویه دید 120 درجه‌، تقریباً هر چیزی را که چشمتانتان می‌تواند ببیند، ثبت می‌کند. پس هر آنچه می‌بینید، همان چیزی است که ثبت می‌کنید. و وقتی می‌خواهید باز هم از بخش‌های بیشتری از صحنه عکس بگیرید، دوربین فوق عریض با عکس‌های پانوراما، کار را آسان‌تر هم می‌کند.زاویه دید فوق عریض 120 درجه

     
  • زاویه دید عریض 77 درجه
زاویه دید فوق عریض 120 درجه
  • *19 حالت موجود در «بهینه‌ساز صحنه»: غذا، پرتره، گل، فضای داخل ساختمان، حیوان، منظره طبیعی، گیاه سبز، درخت، آسمان، کوه، ساحل، طلوع و غروب، لب آب، منظره خیابانی، منظره شب، آبشار، برف، پرنده، متن. **دقت قابلیت «بهینه‌ساز صحنه» ممکن است بسته به شرایط محیط یا سوژه متفاوت باشد.
  • *دقت قابلیت «تشخیص عیب و نقص» ممکن است بسته به شرایط محیط یا سوژه متفاوت باشد. **قابلیت «تشخیص عیب و نقص»، بسته بودن چشم، تاری صورت و نور پس‌زمینه را تشخیص می‌دهد. ***قابلیت تشخیص بسته بودن چشم و تاری زمانی بهترین عملکرد را دارند که حداکثر سه نفر یا کمتر در کادر باشند، و فاصله آن‌ها تا دوربین 1.5 متر یا کمتر باشد. ****قابلیت تشخیص عیب نور پس‌زمینه، در صورت تشخیص عیب، هر 24 ساعت یکبار اعلان می‌فرستد و زمانی کار می‌کند که حالت HDR خاموش باشد.

بهینه‌شده برای افزایش مهارت سلفی گرفتن شما

شما هرگز نمی‌دانید چه وقت ممکن است لحظه سلفی گرفتن پیش بیاید. مهم نیست روز باشد یا شب، با دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی Galaxy A9، عکس‌های سلفی پرشور و واضحی را بگیرید. این دوربین با بهره‌مندی از فناوری نوین نور کم، روشنایی را افزایش و نویز را کاهش می‌کند. و قابلیت «فوکوس سلفی»، با تار کردن پس‌زمینه، نور صحنه را روی شما می‌تاباند.

بهینه‌شده برای افزایش مهارت سلفی گرفتن شما

عکس‌هایتان را بامزه کنید

خودتان را به ایموجی تبدیل کنید. کلاه جشن یا پوزه حیوانات را به صورتتان اضافه کنید. با فیلتری شگفت‌انگیز، رنگ‌ها را بهبود بخشید. تخیلات شما می‌تواند با قابلیت‌های دوربین از جمله مُهرها، استیکرها و حتی ایموجی واقعیت افزوده، ‌برانگیخته شود تا جلوه‌ای فردی به عکس‌هایتان اضافه گردد.

عکس‌هایتان را بامزه کنید

سبکی که دوست دارید در دست بگیرید

Galaxy A9 به‌گونه‌ای طراحی شده که مطابق با سلیقه شما باشد، چه بخواهید با رنگ مشکی خاویاری براق و شیک، سبک کلاسیک داشته باشید یا بخواهید با رنگ‌های ترکیبی متمایز و خاص آبی لیمونادی یا صورتی آدامسی، از تک‌رنگ بودن فراتر بروید. این گوشی با داشتن طراحی ارگونومیک، راحت در دست جای می‌گیرد و همانند ظاهر فوق‌العاده‌اش، حسی فوق‌العاده به شما می‌دهد.

سبکی که دوست دارید در دست بگیرید

از داشتن دید فراگیر و گسترده لذت ببرید

ا وجود صفحه نمایش نامحدود 6.3 اینچی چشمگیر Galaxy A9، خود را در هر صحنه و عکسی غوطه‌ور کنید. این صفحه نمایش بزرگ که از یک لبه تا لبه دیگر ادامه دارد، تجربه مشاهده خیره‌کننده‌ای را به شما ارائه می‌دهد که دیدن چیزهای بیشتر و انجام کارهای بیشتر را برایتان ممکن می‌کند، خواه این کار انجام همزمان چند کار باشد یا پخش کردن فیلم.

* صفحه به‌صورت قطری به‌عنوان یک مستطیل کامل و بدون در نظر گرفتن گوشه‌های گرد اندازه‌گیری می‌شود. ** صفحه نمایش نامحدود: صفحه نمایش لب به لب، جلو تماماً از جنس شیشه و تقریباً بدون لبه.
از داشتن دید فراگیر و گسترده لذت ببرید

ارائه اطلاعات در یک چشم بهم زدن

بدون باز کردن قفل تلفنتان، بدانید چه چیزی رخ می‌دهد. صفحه نمایش همیشه‌روشن، همان‌طور که از نامش پیدا است، همیشه آماده نمایش اعلان‌ها، زمان، تاریخ و حتی میزان باتری روی صفحه نمایش شما است.

ارائه اطلاعات در یک چشم بهم زدن

ساخته‌شده برای بهره‌وری بیشتر

نحوه انجام همزمان چند کار را بهبود بخشید. قابلیت App Pair به شما اجازه می‌دهد دو برنامه‌ای را که اغلب با هم استفاده می‌شوند، به‌طور همزمان باز کنید. قابلیت Snap Window پنجره‌ای مهم را در بالای صفحه ضمیمه می‌کند تا در حین کار کردن روی موارد دیگر در قسمت پایین صفحه، بتوانید به‌طور همزمان فیلم تماشا کنید یا چت کنید.

*تنها برای برخی از برنامه‌های دارای قابلیت «چندپنجره‌ای»، در دسترس است.

 
ساخته‌شده برای بهره‌وری بیشتر
 

بنابرابن می‌توانید چند کار را با سرعت بیشتر انجام دهید

با Galaxy A9، سریع و بدون قطعی متصل شوید. ترکیب پردازنده هشت هسته‌ای و رم 6 گیگابایتی یا 8 گیگابایتی این گوشی، عملکردی را ارائه می‌دهد که شما را از سرعت بالای دائم بهره‌مند می‌کند، چه در حال پخش زنده اینترنتی باشید یا در حال انجام همزمان چند کار.

بنابرابن می‌توانید چند کار را با سرعت بیشتر انجام دهید

*مدل رم 8 گیگابایتی در برخی کشورها موجود است.

خاطرات بیشتری را نگه دارید

حافظه داخلی 128 گیگابایتی Galaxy A9 تضمین می‌کند که شما فضای کافی را برای ذخیره عکس — و همچنین فیلم، موسیقی و سایر فایل‌های مهم دارید تا بتوانید آن‌ها را همیشه در دسترس داشته باشید. به‌علاوه، می‌توانید حافظه گوشیتان را با کارت MicroSD تا 512 گیگابایت بیشتر افزایش دهید.

خاطرات بیشتری را نگه دارید

کارت MicroSD به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود. موجود بودن کارت MicroSD با ظرفیت 512 گیگابایت ممکن است بسته به هر کشور متفاوت باشد. *میزان واقعی حافظه موجود ممکن است بسته به نرم‌افزارهای از پیش نصب‌شده متفاوت باشد.

روشن در تمام روز

Galaxy A9 با داشتن باتری 3,800 میلی‌آمپر ساعت (معمولی)، هنگام پخش فیلم، چت و بازی، گوشی شما را برای مدت طولانی‌تری روشن نگه می‌دارد تا لازم نباشد نزدیکترین پریز برق بگردید. کابل نوع C به‌راحتی وارد گوشی می‌شود و شارژ کردن را آسان می‌کند، در حالی که قابلیت‌های شارژ سریع بدین معنا است که گوشیتان در یک چشم بهم زدن شارژ می‌شود.

روشن در تمام روز

*3,800 میلی‌آمپر ساعت (معمولی) به میزان معمول ظرفیت باتری اشاره دارد، همان‌طور که در شرایط آزمایشگاه شخص ثالث آزمایش شده است. ظرفیت نامی (کمینه)، کمتر است. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر، به www.samsung.com مراجعه کنید.

با صدا احاطه شوید

با فناوری Dolby Atmos، در صداهای موجود در صحنه غوطه‌ور شوید. این فناوری، تجربه صدای 360 درجه‌ای را ایجاد می‌کند که می‌توانید آن را در دست بگیرید تا شما را در فیلم‌ها و موسیقی‌هایتان غرق کند.

با صدا احاطه شوید

*Dolby Atmos تنها از هدست‌های استریو و بلندگوهای مجهز به بلوتوث پشتیبانی می‌کند. **Dolby Atmos تنها در صورت فعال بودن حالت Dolby Atmos در «تنظیمات» موجود است.

روش‌هایی آسان برای بازگشایی قفل

  • *تصاویر برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده‌اند.

از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند

قابلیت «پوشه امن»، فضای خصوصی و کاملاً رمزگذاری‌شده‌ای را روی تلفنتان ارائه می‌دهد که تنها شما بدان دسترسی دارید و می‌توانید فایل‌هایی را که مایلید قفل شوند از سایر فایل‌ها جدا کنید. و فایل‌ها و برنامه‌های مهمتان، تحت یک لایه حفاظتی اضافی قرار می‌گیرند، چرا که توسط Samsung Knox محافظت می‌شوند.

*قابلیت دسترسی به این سرویس، بر اساس ماهیت محتوای رمزگذاری‌شده متفاوت خواهد بود. **«پوشه امن»، حافظه را در سطح نرم‌افزار تفکیک می‌کند، بدون آنکه فضای بیشتری را اشغال کند.

 
از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند
 

دو حساب چت در یک برنامه

به‌راحتی پیام‌های کاری و شخصی را روی Galaxy A9 از هم تفکیک کنید. قابلیت «پیام‌رسان دوگانه» به شما اجازه می‌دهد تا دو نمونه از یک برنامه پیام‌رسان را داشته باشید که به دو حساب متفاوت متصل می‌شوند.

دو حساب چت در یک برنامه

*برنامه‌های تحت پشتیبانی ممکن است بسته به هر کشور متفاوت باشند. **قابلیت «پیام‌رسان دوگانه» ممکن است روی برنامه‌هایی که شناسه‌های ورود چند کاربر را برای هر حساب تشخیص نمی‌دهند، پشتیبانی نشود. ***تمام تصاویر و قابلیت‌ها می‌توانند تغییر کنند.

با Bixby کارهای بیشتری را انجام دهید

از دستیار هوشمند خود، با نام Bixby، در هر زمان و هر مکان که نیاز دارید، کمک بگیرید. Bixby فعالیت‌های روزانه شما را یاد می‌گیرد، نیازهای شما را متوجه می‌شود و شما را در تمام روز راهنمایی می‌کند. برای شروع کار، دکمه مخصوص Bixby را فشار دهید یا بگویید "Hi Bixby".

با Bixby کارهای بیشتری را انجام دهید
 
 
 
منبع: سامسونگ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی