تیتر امروز

اولین مناظره انتخاباتی: تذکر مجری برنامه به برخی نامزد‌ها/ خیلی کلی و بیرون از چارچوب صحبت کردید
انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه ۱۴۰۳ (بروز رسانی می‌شود)

اولین مناظره انتخاباتی: تذکر مجری برنامه به برخی نامزد‌ها/ خیلی کلی و بیرون از چارچوب صحبت کردید

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان تقی آزاد ارمکی، جامعه شناس و استاد دانشگاه بود، او در این گفت‌وگو که پیش از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها انجام شد، شرایط کنونی جامعه را در مواجه...
تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند
از چشم جهان (۱۵۵)

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند

حمید بهرامی، تحلیل‌گر مستقل در حوزه روابط بین‌الملل در مطلبی در رسانه میدل ایست مانیتور، به تبعات جنگ غزه و گرایش مردم ایران به سلاح هسته‌ای اشاره کرده که با ترجمه حمید رضا بابایی در دیدارنیوز...
رافای افت‌کرده، در ابتدای رولان گاروس به زورف قدرتمند رسید

شمارش معکوس برای نبرد بزرگ

در روز دوم مسابقات تنیس آزاد رولان گاروس در پاریس (دومین گرند اسلم فصل) رافائل نادال، که روزهای پایانی دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و نشانی از آن ماتادور جنگجو ندارد، قرعه‌ای سخت در همان بازی اول دارد.

کد خبر: ۱۶۶۱۲۵
۱۲:۲۵ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

شمارش معکوس برای نبرد بزرگ

دیدارنیوز: امروز (دوشنبه) نگاه‌ها همه به استادیوم فیلیپ شاتریه در پاریس دوخته شده است، جایی‌که میزبان نبرد حساس و هیجان‌انگیز رافائل نادال پرافتخارترین بازیکن تاریخ رولان گاروس و الکساندر زورف خواهد بود.

به نقل از تنیس‌فا، این دیدار تکرار نیمه‌نهایی دو سال پیش همین مسابقات است که با مصدومیت دلخراش زورف آلمانی نیمه‌کاره ماند و حالا همه منتظر هستند تا تکرار آن تقابل را این بار در مرحله اول بازی‌ها به تماشا بنشینند.

با سقوط نادال در رده‌بندی احتمال رویارویی او با هر حریفی در مرحله اول وجود داشت، اما تقابل با یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر تنیس جهان شوک بزرگی به مسابقات و هواداران بود.

زورف آلمانی بعد از قهرمانی در رم امروز با اعتماد به نفسی مضاعف پا به میدان خواهد گذاشت و تردیدی نیست که انگیزه بالایی دارد تا خاطره تلخ دو سال پیش را با یک پیروزی شیرین به دست فراموشی بسپارد.

از آن سو نادال هم که احتمالا آخرین حضورش را در رولان گاروس تجربه می‌کند با کوهی از انگیزه وارد میدان می‌شود و به گفته مربی‌اش تا پای جان برای پیروزی خواهد جنگید.

فیلیپ شاتریه با هر استادیوم دیگری برای نادال متفاوت است. اینجا قلمروی پادشاه خاک است و انگار نیرویی جادویی از او در این مکان مقدس محافظت می‌کند. نادال در ۸۰ مسابقه اخیرش در فیلیپ شاتریه به جز جوکوویچ، در مقابل هیچ بازیکن دیگری سر خم نکرده است؛ ۸۰ پیروزی - بدون شکست. یک رکورد محیرالعقول و تکرارنشدنی!

دیدار نادال و زورف بازی سوم استادیوم فیلیپ شاتریه است که باید از حدود ساعت ۱۶:۱۵ منتظر آن باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی