تیتر امروز

اولین مناظره انتخاباتی: شماره صندلی‌ها مشخص شد/ نماز جماعت کاندیداها، زاکانی کمی دیر آمد +عکس و ویدیو
انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه ۱۴۰۳ (بروز رسانی می‌شود)

اولین مناظره انتخاباتی: شماره صندلی‌ها مشخص شد/ نماز جماعت کاندیداها، زاکانی کمی دیر آمد +عکس و ویدیو

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان تقی آزاد ارمکی، جامعه شناس و استاد دانشگاه بود، او در این گفت‌وگو که پیش از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها انجام شد، شرایط کنونی جامعه را در مواجه...
تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند
از چشم جهان (۱۵۵)

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند

حمید بهرامی، تحلیل‌گر مستقل در حوزه روابط بین‌الملل در مطلبی در رسانه میدل ایست مانیتور، به تبعات جنگ غزه و گرایش مردم ایران به سلاح هسته‌ای اشاره کرده که با ترجمه حمید رضا بابایی در دیدارنیوز...
ستاره ایرانی با اهدای جام به پورتو، پرتغال را ترک کرد

پایان رویایی «طارمی» +عکس و ویدیو

مهدی طارمی پس از ۴ فصل درخشش در پورتو پرتغال، زننده گل قهرمانی تیمش در جام حذفی این کشور نام گرفت و با پایانی خوش و رویایی به سری آ ایتالیا می‌رود.

کد خبر: ۱۶۶۱۰۴
۰۹:۲۲ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

پایان رویایی «طارمی»

دیدارنیوز: ستاره ایرانی تیم پورتو در شبی که به عنوان یار جانشین وارد ترکیب این تیم شد، توانست گل قهرمانی تیمش در جام حذفی را به‌ثمر برساند تا پایان خوشی را در تیم پرتغالی به‌ثبت برساند.

مهدی طارمی که قراردادش با پورتو به روز‌های پایانی‌اش رسیده و ستاره ایرانی توانسته با عملکردی درخشان موردتوجه تیم اینتر ایتالیا قرار بگیرد و با نهایی‌شدن توافقات، چشم‌انتظار امضای قرارداد رسمی خود با تیم قهرمان در فصل اخیر سری‌آ ایتالیا است، شب گذشته چشم‌انتظار انجام آخرین بازی خود برای پورتو بود؛ آن‌هم در حالی‌که ستاره ایرانی ۴ فصل پرفرازوفرود را در تیم پرتغالی پشت سر گذاشته بود و در سودای آن بود تا بتواند بهترین پایان ممکن را برای خود رقم بزند.

طارمی با نظر سرجیو کونسیسائو در ترکیب اولیه پورتو در مسابقه دیشب که فینال جام حذفی پرتغال برابر اسپورتینگ بود، حضور نداشت، اما با این وجود، جریان بازی در نیمه نخست در حالی رقم خورد که سرمربی پورتو تصمیم گرفت ستاره ایرانی تیمش را از ابتدای نیمه دوم به میدان بفرستد. در نیمه نخست ابتدا، شاگردان روبن آموریم توسط سن‌ژوست به گل رسیدند، اما خیلی زود اوانیلسون بازی را به تساوی کشاند. نکته مهم و جنجالی دیگر نیمه اول، اخراج ستاره گلزن اسپورتینگ شد که ۱۰ نفره‌شدن حریف، کونسیسائو را مصمم کرد تا ترکیب تیمش را برای حضور در نیمه دوم تهاجمی کند.

درخشش طارمی هت‌تریک پورتو را تکمیل کرد

ستاره ایرانی از ابتدای نیمه دوم در حالی وارد بازی شد که تا پایان دقیقه ۹۰، تلاش‌های او برای ثبت گل برتری پورتو بی‌ثمر بود و نکته مهم مسابقه، برخورد‌های پرشمار بازیکنان و نمایش درگیرانه دو تیم بود. در حالی بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد که سرجیو کونسیسائو به دلیل اعتراضات مکرر از کنار زمین اخراج شد، اما بی‌احتیاطی دروازه‌بان اسپورتینگ و اعلام ضربه پنالتی به سود پورتو، بهترین فرصت را در اختیار مهدی طارمی قرار داد تا بتواند بهترین پایان ممکن را برای دوران حضورش در پورتو رقم بزند. طامری در دقیقه ۱۰۰ پشت ضربه پنالتی به‌دست آمده ایستاد و توپ را به وسط دروازه اسپورتینگ زد تا هم کامبک تیمش را تکمیل کند و هم گل قهرمانی پورتویی‌ها را در جام حذفی به‌ثمر برساند تا برای سومین فصل پیاپی، پورتو قهرمان جام حذفی شود.

طارمی، گربه سیاه اسپورتینگ!

طارمی در حالی موفق به گلزنی برابر اسپورتینگ در مسابقه امشب شد که پیشتر توانسته بود ۲ بار دروازه این تیم را باز کند و کسب ضربه ۳ پنالتی و ساخت ۳ گل هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود که حالا او دیشب شمار گل‌هایش برابر اسپورتینگ را هم به عدد ۳ رساند تا در مجموع دوران حضورش در فوتبال پرتغال، روی ۹ گل در جدال با سفیدوسبزپوشان اثرگذار بوده باشد که آمار خیره‌کننده و جالب‌توجهی محسوب می‌شود. با توجه به حضور اسپورتینگ در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده، طارمی در صورت رویارویی اینتر با این تیم پرتغالی، این فرصت را دارد که آمار خود را حتی درخشان‌تر هم کند.

پایان رویایی «طارمی»

خداحافظی ستاره ایرانی با ۷ جام

مهاجم ۳۱ ساله پورتو شب گذشته سی‌وپنجمین بازی و البته آخرین بازی خود در فصل جاری را برای پورتو انجام داد که توانست شمار گل‌هایش را به عدد ۱۱ برساند. او در مجموع دوران حضورش در پورتو، موفق به انجام ۱۸۲ بازی و ثبت ۹۱ گل شد که آماری درخشان است.

مهدی طارمی در دوران حضورش در پورتو موفق به کسب ۶ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شد و توانست هفتمین عنوان قهرمانی را هم به‌دست آورد تا با کسب ۷ جام با هواداران پورتو خداحافظی کند و در قامت یکی از برترین بازیکنان تاریخ این تیم، به فعالیت خود در فوتبال باشگاهی پرتغال پایان داد و حالا باید چشم‌انتظار رونمایی رسمی او در قامت یکی از مهاجمان جدید اینتر ایتالیا ماند.

پایان رویایی «طارمی»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی