تیتر امروز

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند
از چشم جهان (۱۵۵)

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند

حمید بهرامی، تحلیل‌گر مستقل در حوزه روابط بین‌الملل در مطلبی در رسانه میدل ایست مانیتور، به تبعات جنگ غزه و گرایش مردم ایران به سلاح هسته‌ای اشاره کرده که با ترجمه حمید رضا بابایی در دیدارنیوز...
انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی
انتخابات ریاست جمهوری و روز مناظره‌ها (بروز رسانی می‌شود)

انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران خبر داد

۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند

شادی مالکی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تأیید مشخصات فنی ۴ خودروی برقی و صدور مجوز پلاک تاکسی از سوی وزارت کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۶۶۰۶۶
۱۲:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند

دیدارنیوز: ۴ خودروی برقی از سوی وزارت کشور مجوز پلاک تاکسی گرفتند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تأیید مشخصات فنی ۴ خودروی برقی و صدور مجوز پلاک تاکسی از سوی وزارت کشور خبر داد.

شادی مالکی در این باره گفت: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و شهرداری تهران در جهت کاهش آلودگی هوای کلانشهر‌های کشور به ویژه شهر تهران و به‌روزرسانی سیستم حمل و نقل درون شهری و ارتقای ایمنی خدمات به شهروندان شهر تهران وزارت کشور روز گذشته (پنجم خردادماه) ضمن تأیید مشخصات فنی ۴ مدل خودروی برقی طی مکاتبه‌ای مجوز اعطای پلاک تاکسی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی را صادر کرد.

۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند

وی با بیان اینکه این نخستین گام برای تأیید مشخصات فنی خودرو‌های برقی است، خاطر نشان کرد: دیگر خودرو‌های برقی وارداتی هم در حال طی مراحل فنی برای دریافت این مجوز از سوی وزارت کشور هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مالکی افزود: این مهم آغاز تحولات کلان و سبز سیستم حمل ونقل عمومی شهر تهران خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی