تیتر امروز

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند
از چشم جهان (۱۵۵)

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند

حمید بهرامی، تحلیل‌گر مستقل در حوزه روابط بین‌الملل در مطلبی در رسانه میدل ایست مانیتور، به تبعات جنگ غزه و گرایش مردم ایران به سلاح هسته‌ای اشاره کرده که با ترجمه حمید رضا بابایی در دیدارنیوز...
انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی
انتخابات ریاست جمهوری و روز مناظره‌ها (بروز رسانی می‌شود)

انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
مخبر خبر داد

راهبرد جمهوری اسلامی در پشتیبانی از جریان مقاومت تغییر نمی‌کند

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری کشورمان گفت: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۶۰۴۷
۱۰:۱۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

راهبرد ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت تغییر نمی‌کند

دیدارنیوز: سرپرست ریاست‌جمهوری، پشتیبانی جدی از مقاومت و حمایت از حق مسلم مردم فلسطین را از دغدغه‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید دانست و تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

«زیاد نَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه شنبه در تماس تلفنی با محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری ایران، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه به دولت و ملت ایران، تصریح‌کرد: باور داریم با وجود همه سنگینی این ضایعه، جمهوری اسلامی ایران به برکت برخورداری از رهبران و مسئولانی باکفایت و ملتی بهره‌مند از افکار و اندیشه‌های انقلابی، بر چنین دشواری‌هایی غلبه خواهد کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان همواره در دفاع از منافع و مصالح ملت ایران و حمایت از جریان مقاومت در خط مقدم حضور داشتند، مخبر را شخصیتی توانمند دانست که می‌تواند فقدان شخصیت ارزشمند رئیس‌جمهور شهید ایران را در شرایط حساس فعلی جبران کند.

مخبر نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با دولت و ملت ایران، پشتیبانی جدی از مقاومت و حمایت از حق مسلم مردم فلسطین را از دغدغه‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید دانست و تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

سرپرست ریاست‌جمهوری راهبرد مقاومت را مؤثرترین روش مقابله با جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: عملیات وعده صادق از نتایج جریان مقاومت است که هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی