تیتر امروز

تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان تقی آزاد ارمکی، جامعه شناس و استاد دانشگاه بود، او در این گفت‌وگو که پیش از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها انجام شد، شرایط کنونی جامعه را در مواجه...
تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند
از چشم جهان (۱۵۵)

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند

حمید بهرامی، تحلیل‌گر مستقل در حوزه روابط بین‌الملل در مطلبی در رسانه میدل ایست مانیتور، به تبعات جنگ غزه و گرایش مردم ایران به سلاح هسته‌ای اشاره کرده که با ترجمه حمید رضا بابایی در دیدارنیوز...
انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی
انتخابات ریاست جمهوری و روز مناظره‌ها (بروز رسانی می‌شود)

انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
هنوز دو هفته مانده است

این رسمش نیست آقای نکونام!

جواد نکونام پس از توقف در قائمشهر، به زمین و زمان حمله کرد و همه را زیر سوال برد، اما او نباید فراموش کند که هواداران استقلال هنوز از تیم شان قهرمانی می‌خواهند و نباید آنها را ناامید کند.

کد خبر: ۱۶۶۰۴۴
۰۹:۴۶ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

این رسمش نیست آقای نکونام!

دیدارنیوز: استقلالی‌ها ناراحت از نتیجه‌ای که در قائم شهر به دست آمد و صدر جدول را از دست دادند. اما بدتر از آن حرف‌های نکونام بود.

جواد نکونام پس از هفته‌های متوالی صدرنشینی در کنفرانس پس از بازی از همه چیز صحبت کرد و یادش رفت که هنوز دو هفته باقیمانده و هواداران تیمش هنوز از تیم شان قهرمانی می‌خواهند.

نکونام انگار فراموش کرد که جدا از تمام اتفاقاتی که باعث شد تیمش در هفته بیست و هشتم صدرنشینی را از دست بدهد باید همچنان در دو هفته پایانی بجنگد و امتیاز از دست ندهد و باز به، اما و اگر‌ها دل خوش کند شاید اتفاق دیگری که خوشایند خود و تیمش باشد رخ بدهد و این طور زود ناامید نشود.

هواداران آبی از جواد نکونام و تیمشان هر چقدر هم ناراحت باشند و اتفاقات شب گذشته را نتوانند فراموش کنند، اما این طور صحبت کردن و ناامید شدن از قهرمانی بدتر است. وقتی بازیکنان حرف از جبران در دو هفته پایانی نزدند و همه به یک شکلی ناامید از باز پس گرفتن صدر استادیوم را ترک کردند خواه ناخواه یک ناامیدی هم به کالبد هواداران منتقل کردند.

نه آقای نکونام این رسمش نیست، وقتی تیمتان بیش از یک نیم فصل صدرنشین بود، صدرنشینی و استشمام بوی قهرمانی خوب بود، اما حالا که سر بزنگاه و در بد زمانی صدر را از دست دادید دیگر تلاشی برای بازپس گیری آن نمی‌کنید (لااقل در زبان و کلام و صحبت‌ها) این نشانی از یک سرمربی پرتلاش و با روحیه و امیدوار نمی‌دهد.

محمود فخرالحاج | باشگاه خبرنگاران آزاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی