تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ قاضی‌زاده: ادعای حل تمامی مشکلات یعنی هیچ مشکلی رفع نمی‌شود!/ حمایت وزیر سابق نفت از پزشکیان
انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ قاضی‌زاده: ادعای حل تمامی مشکلات یعنی هیچ مشکلی رفع نمی‌شود!/ حمایت وزیر سابق نفت از پزشکیان

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!
در چهارمین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!

چهارمین برنامه دیدار اندیشه به ادامه گفت‌وگو با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه در خصوص ارتباط امر حکمرانی با دین و دینمداران اختصاص داشت. این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.
وزیر راه وشهرسازی خبر داد

اعلام سقف افزایش اجاره‌بها تا دو روز آینده

باتوجه به روند سال‌های اخیر، در کشورمان خبری از کنترل قیمت‌ها و افزایش محدود اجاره‌بها و .. نیست و همچنان سقف‌های جدید قیمتی و قیمت‌های جدید برای اقلام اساسی، مسکن و خودرو اعلام می‌شود!

کد خبر: ۱۶۵۹۸۸
۱۰:۴۹ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

اعلام سقف افزایش اجاره‌بها تا دو روز آینده

دیدارنیوز: وزیر راه وشهرسازی از افتتاح حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی در هفته جاری در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: قانون ساماندهی بازار اجاره و مسکن برای نظارت و دخالت در بازار مسکن ابلاغ و به شورای مسکن استان‌ها این اختیار اعطا شده که میزان سقف اجاره بها را طی ۴۸ ساعت آینده و مطابق قانون ساماندهی بازار و اجاره مسکن مشخص و به دبیرخانه شورای عالی مسکن کشور اسال کنند.

مهرداد بذرپاش در یک برنامه تلویزیونی گفت: حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی هفته جاری در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان، به بهره برداری می‌رسد و به متقاضیان و مردم تقدیم می‌شود.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که مطرح شد، تولید مسکن در حوزه بافت فرسوده است. در سال ۱۴۰۲ رکورد صدور پروانه در حوزه بافت فرسوده شکسته و بیش از ۹۲ هزار پروانه در بافت فرسوده در سال ۱۴۰۲ صادر شد و میزان صدور پروانه در بافت فرسوده در دولت سیزدهم را به بیش از ۲۷۷ هزار رسید.

وزیر راه وشهرسازی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که بسیار مهم است، قانون ساماندهی بازار اجاره و مسکن است که در روز‌های گذشته از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد و در دستورکار دولت قرار دارد و به شورای مسکن استان‌ها این اختیار اعطا شده که میزان سقف اجاره بها را طی ۴۸ ساعت آینده و مطابق قانون ساماندهی بازار و اجاره مسکن مشخص و به دبیرخانه شورای عالی مسکن کشور اسال کنند تا طی یک هفته پاسخ مربوطه به استان‌ها ابلاغ شود تا بتوانند یک نظارت و دخالت منظم و قانونی را در بازار مسکن شاهد باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی