تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ قاضی‌زاده: ادعای حل تمامی مشکلات یعنی هیچ مشکلی رفع نمی‌شود!/ حمایت وزیر سابق نفت از پزشکیان
انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ قاضی‌زاده: ادعای حل تمامی مشکلات یعنی هیچ مشکلی رفع نمی‌شود!/ حمایت وزیر سابق نفت از پزشکیان

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!
در چهارمین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!

چهارمین برنامه دیدار اندیشه به ادامه گفت‌وگو با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه در خصوص ارتباط امر حکمرانی با دین و دینمداران اختصاص داشت. این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.
محمدرضا اکبریان کارشناسی کرد

داوری پرسپولیس - استقلال خوزستان و نساجی - استقلال/ اعتراض نکونام درست بود؟

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با تغییر صدرنشین همراه بود؛ پرسپولیس کامبک شگفت‌انگیزی برابر استقلال خوزستان ۱۰ نفره زد و آبی‌های تهران هم در قائمشهر از پس نساجی برنیامدند تا صدر جدول فعلا قرمز شود. اتفاقی که با انتقاد شدید جواد نکونام سرمربی استقلال از فدراسیون و پرسپولیس و .. همراه بود.

کد خبر: ۱۶۵۹۷۵
۰۹:۲۹ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

داوری پرسپولیس - استقلال خوزستان و نساجی - استقلال/ اعتراض نکونام درست بود؟

دیدارنیوز: یک کارشناس داوری می‌گوید بازی‌های پرسپولیس - استقلال خوزستان و نساجی - استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مشکل بزرگ داوری نداشته است.

محمدرضا اکبریان، کارشناس داوری گفت: 

*هیچ‌کدام از دو صحنه برخورد بازیکنان نساجی با آرش رضاوند و رافائل سیلوا (دو بازیکن استقلال تهران)، پنالتی نبود.

*کارت قرمز برای ساویو روبرتو (بازیکن استقلال خوزستان) تصمیم درست داور بود.

*پنالتی روی وحید امیری (بازیکن پرسپولیس) درست بود و ضربه کنعانی بدون خطا به گل تبدیل شد.

*خطای پنالتی روی اورونوف (بازیکن پرسپولیس) اتفاق نیفتاد.

به گزارش دیدارنیوز، جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال پس از پایان صدرنشینی این تیم و توقف در مازندران، به شدت به داوری، فدراسیون مهدی تاج و پرسپولیس حمله کرد و گفت: 

«شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم. بیژن حیدری برای ما قضاوت کرده که یکبار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم. برادر ایشان به سود رقیب در بازی با ملوان دو امتیاز گرفت و هفته بعد از آن برادر او دیدار با تراکتور را قضاوت می‌کند و امروز پنالتی تیم من را نگرفت. حیدری اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند. خطای پشت سر هم می‌گرفت. من داوری را می‌فهمم، چون فوتبال بازی کرده‌ام. حیدری در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر.

کنار زمین به داور چهارم گفتم که بازیکن من را می‌بینید که پیراهنش را گرفتند، ولی می‌گوید نمی‌بینم. به او گفتم آیا وجدان دارید؟ قضاوت بازی ما یک طرف و قضاوت بازی رقیب‌مان طرف دیگر، اینکه چطور اخراج کردند و چطور پنالتی گرفتند. یک روزی یک نفر حرف درستی زد، اینکه یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر. ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی می‌جنگیم و در لیگی که ما می‌جنگیم برنده هستیم و آن یکی جام مبارک آن تیم دیگر باشد!»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی