تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ ادای احترام پزشکیان به شهدا/ پورمحمدی: درباره بزرگی کوروش تردید ندارم
انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ ادای احترام پزشکیان به شهدا/ پورمحمدی: درباره بزرگی کوروش تردید ندارم

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
مناظره انتخاباتی؛ احمد بخارایی مخالف و جهانبخش محبی‌نیا موافق
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز؛ موافقان و مخالفان انتخابات ریاست جمهوری

مناظره انتخاباتی؛ احمد بخارایی مخالف و جهانبخش محبی‌نیا موافق

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز این بار با یک مناظره جذاب بین احمد بخارایی جامعه شناس به عنوان مخالف و جهانبخش محبی‌نیا نماینده ادوار مجلس به عنوان موافق انتخابات، مهمان نگاه‌های گرم...
ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم می‌گوید اخلاقی کردن روابط در فضای سیاسی گمشده این روز‌های ماست

حفظ انسجام ملی باید در اولویت باشد

علی ربیعی، وزیر کار دولت یازدهم و سخنگوی دولت دوازدهم با اشاره به شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان می‌گوید که حفظ انسجام ملی در شرایط بحرانی و ناملایمات، باید در اولویت باشد.

کد خبر: ۱۶۵۹۱۱
۲۱:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

حفظ انسجام ملی باید در اولویت باشد

دیدارنیوز: سخنگوی دولت دوازدهم گفت: حضور و همدلی مردم نسبت به حادثه شهادت رییس جمهور فقید کشورمان و تسلیت چهر‌ه‌ها و مسئولان پیشین کشور از جناح‌ها و تفکرات مختلف سیاسی، نشان‌دهنده آن است که حفظ انسجام ملی در شرایط بحرانی و ناملایمات، باید در اولویت باشد.

علی ربیعی، وزیر کار دولت یازدهم و سخنگوی دولت دوازدهم در کنار محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم، دو عضو کابینه دولت تدبیر و امید، به همراه یکدیگر در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رییسی، شهید امیرعبداللهیان و سایر شهدای همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور حضور پیدا کردند.

علی ربیعی، دستیار اجتماعی رییس جمهور در دولت دوازدهم در حاشیه این مراسم در گفتگو با ایلنا با تاکید بر لزوم ترویج روابط اخلاقی و انسانی در مسائل سیاسی، گفت: ما باید بیاموزیم که میان رقابت‌ها و اختلاف‌نظر‌های سیاسی و یا حتی نقد‌های تند نسبت به بخش‌هایی از عملکرد یکدیگر در برخی حوزه‌های مسئولیتی با رفتار اخلاقی و انسانی تفاوت قائل شویم.

وی تصریح کرد: انسانی و اخلاقی کردن روابط در فضای سیاسی گمشده این روز‌های ماست.

سخنگوی دولت دوازدهم در ادامه ابراز داشت: از دست رفتن انسان‌ها به خودی خود غم‌انگیز است، به ویژه اینکه در جهت خدمت رسانی به مردم رقم خورده باشد.

ربیعی خاطرنشان کرد: ما سال‌هاست شاهد بداخلاقی‌ها در مورد شخصیت‌های سیاسی، حتی افراد درگذشته بوده‌ایم، اما این شایسته وجدان ملی ایرانی نبوده و اساس روح ایرانی و تفکر دینی مبتنی بر احترام و قدرشناسی نسبت به هرکسی که به هر میزانی به مردم و کشور خدمت کرده باشد، است.

وی در پایان، با ابراز تأسف از بروز حادثه جانکاه سقوط بالگرد رییس جمهور، درباره نزاع‌های سیاسی افراد شناخته شده برای نفی یکدیگر در شرایطی که هنوز جامعه در بهت این سانحه تلخ به سرمی‌برد، اظهار داشت: حضور و همدلی مردم نسبت به حادثه شهادت رییس جمهور فقید کشورمان و همچنین ابراز همدردی و تسلیت چهر‌ه‌ها و مسئولان پیشین کشور از جناح‌ها و تفکرات مختلف سیاسی، نشان‌دهنده آن است که حفظ انسجام ملی در شرایط بحرانی و ناملایمات، باید در اولویت و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی