تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ ادای احترام پزشکیان به شهدا/ پورمحمدی: درباره بزرگی کوروش تردید ندارم
انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ ادای احترام پزشکیان به شهدا/ پورمحمدی: درباره بزرگی کوروش تردید ندارم

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
مناظره انتخاباتی؛ احمد بخارایی مخالف و جهانبخش محبی‌نیا موافق
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز؛ موافقان و مخالفان انتخابات ریاست جمهوری

مناظره انتخاباتی؛ احمد بخارایی مخالف و جهانبخش محبی‌نیا موافق

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز این بار با یک مناظره جذاب بین احمد بخارایی جامعه شناس به عنوان مخالف و جهانبخش محبی‌نیا نماینده ادوار مجلس به عنوان موافق انتخابات، مهمان نگاه‌های گرم...

حماس: به رسمیت شناختن فلسطین دستاورد طوفان الاقصی است

«عزت الرشق» از رهبران ارشد جنبش حماس، تصمیم سه کشور اروپایی (نروژ، اسپانیا و ایرلند) برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین را نتیجه و دستاورد عملیات «طوفان الاقصی» عنوان کرد.

کد خبر: ۱۶۵۹۱۰
۲۱:۰۷ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

حماس: به رسمیت شناختن فلسطین دستاورد طوفان الاقصی است

دیدارنیوز: یکی از مقامات ارشد جنبش حماس در سخنانی تصمیم سه کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین را نتیجه و دستاورد عملیات «طوفان الاقصی» ارزیابی کرد.

«عزت الرشق» از رهبران ارشد جنبش حماس در این باره اظهار کرد: به رسمیت شناختن پی در پی کشور فلسطین از جمله دستاورد‌های طوفان الاقصی است و به این معناست که مشروعیت حق فلسطینی به طور مداوم در محافل رسمی بین‌المللی در حال گسترش است.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی گفت: در مقابل، انزوای رژیم اشغالگر و کابینه نازی آن نیز در حال گسترش است و تصمیمات قضایی و پیگرد رهبران دشمن در دادگاه‌های بین‌المللی نمونه‌ای از وضعیت دشمن است که به یک طرف طرد شده تبدیل شده است.

الرشق ادامه داد: ما همچنان در سطح بین‌المللی دوستانی را به دست می‌آوریم و دشمن ما در حال از دست دادن متحدان خود است و دشمنان بیشتری برای خود ایجاد می‌کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که سه کشور نروژ، ایرلند و اسپانیا امروز به‌رغم هشدار‌های رژیم صهیونیستی، به صورت رسمی کشور فلسطین را به رسمیت شناختند.

پیش از این هشت کشور عضو اتحادیه اروپا شامل بلغارستان، لهستان، جمهوری چک، رومانی، اسلواکی، مجارستان، قبرس و سوئد کشور فلسطین را به رسمیت شناخته بودند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی